امریکا: ہیلی کاپٹر حادثے کا شکار، 4 افراد ہلاک america-helicopter-crash-kills-4
The news is by your side.

Advertisement

امریکا: ہیلی کاپٹر حادثے کا شکار، 4 افراد ہلاک

واشنگٹن : امریکی ریاست میں فلوریڈا میں بی 60 نامی سول ہیلی کاپٹر فنی خرابی کے باعث ایئر فورس بیس پر حادثے کا شکار ہوگیا، جس کے نتیجے میں 4 افراد ہلاک ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی ریاست فلوریڈا میں سول ہیلی کاپٹر انجن میں فنی خرابی کے باعث امریکی ایئر فورس کے بیس میں گر تباہ ہوگیا ہے جس کے نتیجے میں ہیلی کاپٹر میں سوار چار افراد موقع پر ہی ہلاک ہوگئے جن کی شناخت ظاہر نہیں کی گئی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ حادثے کا شکار ہونے والا امریکی سول ہیلی کاپٹر بی 60 ایئر کرافٹ ہے۔

امریکی میڈیا کا کہنا ہے کہ اس سے قبل حکام کی جانب سے صرف ایک شخص کی ہلاکت کا دعویٰ کیا گیا تھا کہ جبکہ ہیلی کاپٹر کے ملبے سے ملنے والی 4 افراد کی لاشیں برآمد ہوئی ہیں جس نے حکام کیہ ابتدائی تفتیش اور حادثے کو مشکوک بنادیا ہے۔

فیڈرل ایوی ایشن ایڈمنسٹریشن کے ترجمان نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا ہے کہ بی 60 ایئر کرافٹ نے حادثے سے کچھ دیر قبل سے ایئر فورس بیس سے ڈسٹن ایگزیکٹو ہوائی اڈے جانے کے لیے پرواز اڑان بھری تھی تاہم چند لمحے بعد ہی ہیلی کاپٹر گھومتا ہوا زمین پر آگرا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ حادثے کا شکار ہیلی کاپٹر کا ملبہ ایئر فورس بیس کے جنگل میں گرا تھا جہاں ہنگامی خدمات انجام دینے والی ٹیموں نے حادثے میں ہلاک ہونے والے افراد کی نعشیں اسپتال منتقل کردی ہیں۔

یاد رہے کہ رواں ماہ کے آغاز پر میکسیکو کے شہر ڈورانگو میں ایرو میکسیکو نامی فضائی کمپنی کا مسافر بردار طیارہ اے ایم 2431 رن وے سے اڑان بھرنے کے فوراً بعد 10 کلو میٹر کے فاصلے پر گر کر تباہ ہوگیا جس کے نتیجے میں 85 افراد زخمی ہوگئے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق حادثے کا شکار ہونے والے طیارے میں97 مسافروں سمیت 101 افراد سوار تھے، جائے حادثہ سے 85 زخمیوں کو اسپتال منتقل کر دیا گیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے سے گفتگو کرتے ہوئے ایرومیکسیکو کے ترجمان نے بتایا کہ جہاز اے ایم 2431 ڈورانگو شہر سے دارالحکومت میکسیکو سٹی جارہا تھا تاہم بد قسمتی سے طیارہ اڑان بھرنے کے چند لمحوں بعد ہی گر کر تباہ ہوگیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں