snowstorm امریکہ اور برطانیہ میں برفانی طوفان، نظام زندگی مفلوج america
The news is by your side.

Advertisement

امریکہ اوربرطانیہ میں برفانی طوفان، نظام زندگی مفلوج

لندن / واشنگٹن : امریکا اور برطانیہ کے مختلف علاقوں میں برفانی طوفان نے نظام زندگی کو مفلوج کردیا، بیشتر علاقے برف سے ڈھک گئے، سڑکوں پر برف جمنے سے ٹریفک کا نظام درہم برہم ہوگیا، پروازیں منسوخ کردی گئیں۔

تفصیلات کے مطابق امریکا اور برطانیہ میں موسمی آفات کا نہ رکنے والا سلسلہ جاری ہے، امریکی ریاستوں نیویارک، آرکیناس، اوکلوہوما، ٹیکساس اور الامابا میں تیز ہواؤں اور برفانی طوفان سے زندگی مفلوج ہو کر رہ گئی ہے۔

لندن میں بھی شدید برفباری کے باعث ویلز، اسکاٹ لینڈ ، شمالی آئیرلینڈ اور مغربی انگلینڈ طوفان کی لپیٹ میں ہیں، نظام زندگی مفلوج ہوکر رہ گیا، برمنگھم اور لندن برفباری کی لپیٹ میں ہیں، برفباری کے باعث مواصلاتی نظام درہم برہم ہوگیا۔

ویلز ،اسکاٹ لینڈ ، شمالی آئیرلینڈ اور مغربی انگلینڈ میں شدید برفباری کے باعث زرد وارننگ جاری کردی گئی ہے، اسکاٹ لینڈ میں درجہ حرارت منفی نو ڈگری تک گر گیا۔

رات بھر برف باری کے بعد ماہرین موسمیات نے سڑک، ریل اور فضائی سفر کے دوران تعطل کی وارننگ جاری کردی، جنوب مشرقی امریکہ برفانی طوفان کی زد میں ہے، متعدد پروازیں منسوخ ہونے کی وجہ سے اٹلانٹا ائرپورٹ پر مسافر پھنسے ہوئے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں