اوبامہ کے دور میں کوئی مثبت پالیسی رائج نہیں تھی، ٹرمپ American president Trump
The news is by your side.

Advertisement

اوبامہ کے دور میں کوئی مثبت پالیسی رائج نہیں تھی، ٹرمپ

واشنگٹن : امریکی صدر ٹرمپ نے ریلی میں خطاب کے دوران بارک اوباما کو تنقید نشانہ بناتے ہوئے کہا وسط مدتی انتخابات میں ڈیموکریٹ کی فتح ملکی معیشت کےلئے تباہ کن ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے امریکی ریاست انڈیانا پولس میں وسط مدتی الیکشن کے سلسلے نکالی گئی انتخابی ریلی کے دوران جارحانہ انداز میں خطاب کرتے ہوئے سابق صدر باراک اوبامہ اور ڈیموکریٹ جماعت پر برس پڑے۔

مقامی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ ڈونلڈ ٹرمپ نے ریلی سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ باراک اوبامہ کے دور صدارت میں امریکا میں مہنگائی میں بے تحاشا اضافہ ہوا، ہم وہ دن کبھی نہیں چاہیں گے جب ملازمین کی تنخوہوں قلیل ہوا کرتی تھیں۔

امریکی صدر نے انتخابی ریلی خطاب کرتے ہوئے کہا کہ امریکی عوام کو وہ دن نہیں چاہیے جب بے روزگاری عروج پر تھی، سرحدوں پر کوئی روک ٹوک نہیں تھی اور جرائم کی شرح میں بے پناہ ہورہا تھا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق ٹرمپ نے اپنے خطاب میں کہا کہ ڈیموکریٹ جماعت نے کوئی مثبت پالیسی رائج نہیں کی تھی، آئندہ ہفتے امریکا میں ہونے والے وسط مدتی انتخابات میرے لیے کسی ریفرنڈم سے کم نہیں ہیں۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا کہ اس انتخابات میں امریکی عوام نے فیصلہ دینا ہے کہ وہ موجودہ حکومت کے ساتھ ہیں یا ایسی جماعت کی حمایت کریں گی جو امریکی معیشت کےلیے انتہائی نقصان دہ ہے۔

انڈیانا پولس میں ریلی سے خطاب کرتے ہوئے امریکی صدر نے کہا کہ وسط مدتی انتخابات ثابت کردے گا کہ امریکی عوام ’میک امریکا گریٹ اگین‘ کے نعرے کے ساتھ ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں