The news is by your side.

Advertisement

امیتابھ بچن کا ہم شکل پاکستانی نکلا، تصویر وائرل

ممبئی: بالی ووڈ کے بے تاج بادشاہ امیتابھ بچن کا ہم شکل پاکستانی نکلا جس کی تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی، اداکار کے مداح حیران رہ گئے۔

تفصیلات کے مطابق چند روز قبل لیجنڈری اداکار امیتابھ بچن کی ایک تصویر وائرل ہوئی تھی جس میں امیتابھ عمر رسیدہ اور بوڑھے نظر آرہے تھےجسے دیکھ کر ان کے مداحوں نے خیال ظاہر کیا کہ یہ فلم ’ٹھگز آف ہندوستان‘ میں بگ بی کی پہلی جھلک ہے۔

لوگوں کی جانب سے یہ رائے بھی قائم کی جانے لگی تھی کہ یہ امیتابھ پچن ہی ہیں جو ایک نئے کردار کے روپ میں نظر آرہے ہیں، جس میں انہیں کافی بوڑھا اور کمزور دکھایا گیا ہے تاہم فلمی مداح اس وقت حیرت میں مبتلا ہوگئے جب انہیں پتا چلا کہ یہ تصویر بچن کی نہیں بلکہ ان کے ہم شکل کی ہے جو پاکستان میں موجود ہے۔

امیتابھ بچن نے دپیکا پڈون کو اپنی ’’ سی وی ‘‘ پیش کردی

خیال رہے کہ گذشتہ دنوں معروف فوٹو گرافر ’سٹیون میکلی‘ نے پاکستان میں ایک افغان پناہ گزین (شہباز) کی تصویر کھینچی تھی جس کی شکل بھارتی ادکار امیتابھ بچن سے ملتی ہے، تاہم انہوں نے جب یہ تصویر سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کی تو لوگوں کو امیتابھ بچن کا یہ نیا لک لگا تھا۔

بھارتی میڈیا کی تصدیق کے بعد تصویر سے متعلق ہونے والے تمام تر قیاس آرائیاں دم توڑ گئیں جس میں یہ کہا جارہا تھا کہ یہ  امیتابھ بچن کی نئی فلم ٹھگز آف ہندوستان کا ایک کردار ہے۔

راہول گاندھی نے نریندرمودی کو امیتابھ بچن سے بڑا اداکار قرار دے دیا

یاد رہے کہ امیتابھ بچن ان دنوں عامر خان کی فلم ’ٹھگز آف ہندوستان‘ کی شوٹنگ کے سلسلے میں جود پور میں موجود ہیں، فلم میں ان کے ہمراہ کترینہ کیف اور فاطمہ ثنا شیخ بھی اداکاری کے جوہر دکھاتے ہوئے نظر آئیں گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیےسوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں