The news is by your side.

Advertisement

امر خان نے ایسا کیا کہا کہ منیب بٹ ہنسنے لگے

کراچی: ڈرامہ انڈسٹری کی معروف اداکارہ امر خان کی گفتگو نے منیب بٹ کو ہنسنے پر مجبور کردیا۔

اے آر وائی ڈیجیٹل کے پروگرام ’گڈ مارننگ پاکستان‘ میں ڈرامہ سیریل ’بددعا‘ میں مرکزی کردار ادا کرنے والے اداکار منیب بٹ اور امر خان نے شرکت کی اور میزبان ندا یاسر کے مختلف سوالات کے جوابات دئیے۔

ندا یاسر نے پوچھا کہ ایسا کبھی ہوا ہے کہ کسی تقریب میں گئے ہوں تو دوسرے کے کپڑے دیکھنے کے بعد احساس ہوا کہ یا تو میں بہت ’اوور ڈریسڈ‘ ہوں یا ’انڈر ڈریسڈ‘ ہوں یعنی کپڑے موقع کی مناسبت سے یا تو زیادہ شوخ ہیں یا بہت دبے دبے سے ہیں۔

اداکارہ امر خان نے کہا کہ مجھے لگتا ہے کہ میں اوور ڈریسڈ سے زیادہ انڈر ڈریسڈ ہوتی ہوں اور کہنے لگیں کہ انڈر ڈریسڈٖ کا مطلب کبھی کبھی  کسی سالگرہ کی تقریب میں جاتی ہوں تو عام سا لباس پہن کر جاتی ہوں۔

امر خان کا یہ کہنا تھا کہ منیب بٹ ہنسنے لگے ساتھ ہی امر خان بھی اپنی ہنسی نہیں روک پائیں اور مسکرانے لگیں۔

اداکارہ نے بتایا کہ آج شو میں آرہی تھی تو کوئی کہہ رہا تھا کہ مارننگ شو میں اتنا سادہ سیاہ لباس پہن کر جارہی ہو، میں نے سوچا کہ شو میں جانے کے لیے چمکیلے کپڑے یا شرارا پہن کر جاؤں۔

دوسری جانب اداکار منیب بٹ نے منال کی مایوں کا قصہ سناتے ہوئے کہا کہ منال کی مایوں کے دوران میں نے کُرتا اور پاجامہ اور سبز واسکٹ خریدی جب وہ پہن کر والدہ کو دکھانے گیا تو انہوں نے کہا کہ بہت ہی کوئی ’دلہا‘ لگ رہے ہو۔

اداکار نے بتایا کہ میں نے کہا جی امی نے دوربارہ کہا کہ دلہا لگ رہے ہو میں پھر میں نے آئینے میں جاکر دیکھا تو واقعی بہت شوخ لگ رہا تھا، پھر میں سیاہ کرتا پہنا اور گرین واسکٹ پہنی تو بیلنس ہوگیا، اگر میں وہی پہن کر چلا جاتا اور دوسرے کچھ کہتے تو مجھے برا لگ جاتا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں