جانور کے بچے کی انسانی شکل؟ تصاویر کی حقیقت سامنے آگئی
The news is by your side.

Advertisement

جانور کے بچے کی انسانی شکل؟ تصاویر کی حقیقت سامنے آگئی

نیروبی: انٹرنیٹ پر وائرل ہونے والی دہشت ناک تصویر اور عجیب الخلقت مخلوق کی حقیقت سامنے آگئی جسے جان کر آپ بھی سر پکڑ لیں گے۔

تفصیلات کے مطابق انٹرنیٹ پر گزشتہ دنوں کچھ تصاویر وائرل ہوئیں جس میں دعویٰ کیا گیا کہ کینیا میں مادہ خنزیر کے ہاں ایسے عجیب الخلقت اور خوفناک بچے کی پیدائش ہوئی جس کی شکل انسانوں سے مشابہہ ہے۔

اس ضمن میں یہ بھی دعویٰ کیا گیا تھا کہ مادہ جانور نے پیدائش کے بعد نہ صرف بچے کو قبول کیا بلکہ اس کی مکمل دیکھ بھال بھی کررہی ہے۔

البتہ اب ان تمام تصاویر کی حقیقت سامنے آگئی جس کے مطابق انسانی شکل سے مشابہہ مخلوق دراصل کھونا ہے جسے اٹلی کے آرٹسٹ لائرہ نے تیار کیا۔ْ

اس ضمن انہوں نے انسٹاگرام پر اس کلھونے کی ویڈیو بھی شیئر کی جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ وہ حرکت کررہا ہے۔

خیال رہے کہ انٹرنیٹ صارفین بغیر تصدیق کے سوشل میڈیا پر کوئی بھی معلومات یا تصویر شیئر کردیتے ہیں جس پر اُن  لوگ یقین کر کے اسے وائرل کرتے اور  دوسروں کو مزید خوفزدہ کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔

یہ بھی دیکھیں: انٹرنیٹ پر وائر ل ہونے والی دہشت ناک تصویر کی اصل حقیقت

اس ضمن میں فیس بک، واٹس ایپ نے اب جعلی خبروں اور تصاویر پھیلانے والے صارفین کے خلاف سخت ایکشن لینے کا فیصلہ بھی کیا ہے، جس کے تحت صارف کا آئی ڈی یا نمبر بلاک کردیا جائے گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں