The news is by your side.

Advertisement

کراچی کی مویشی منڈی میں گلابی، ٹابری اور سندھی نسل کے خوبصورت بکروں کی دھوم

 کراچی: سپرہائی وے سہراب گوٹھ پر ایشیاء کی سب سے بڑی مویشی منڈی میں نوشہروفیروزسےگلابی،ٹابری اورسندھی نسل کےخوبصورت بکرے اور ورے والاسے برہمن نسل کے بیل  آگئے ۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں سپرہائی وے سہراب گوٹھ کے قریب 900 ایکٹر رقبے پر ایشیاء کی سب سے بڑی قربانی کے جانوروں کی مویشی منڈی میں ملک سے آنےوالے جانوروں کی تعداد 15 ہزار ہوگئی۔

مویشی منڈی میں نوشہروفیروز سے گلابی،ٹابری، سندھی نسل کے خوبصورت نخروں والےبکرے اور بورے والا سے برہمن نسل کے بڑے بڑے بیل اور ساہیوال سے آنےوالےدیسی اور چولستانی مویشیوں نے بھی دھوم مچادی ہے۔

دور دراز علاقوں سے آنے والے بیوپاری ہیوی ٹرالرز میں جانوروں کے ساتھ ان کا چارہ اور پانی ذخیرہ کیلئےٹینک بھی ساتھ لائے ہیں جبکہ پنجاب کے بڑے بڑے فارم ہاوسز مالکان نےبھی مویشی منڈی کا رخ کرلیاہے۔

مویشی منڈی انتظامیہ کی جانب سے بیوپاریوں کو روزانہ کی بنیاد پر فی جانوراور بکروں کیلئے ایک سے16 لیٹر پانی مفت فراہم کیا جارہاہے۔

ترجمان مویشی منڈی یاور رضا چاولہ کا کہنا ہے کہ پنجاب، بلوچستان،کے پی کے اور سندھ سے آنےوالے بیوپاریوں اور جانوروں کو تمام سہولیات کی فراہم کی جارہی ہے ، اس سلسلے میں ہماری مختلف ٹیمیں 24 گھنٹے الرٹ ہے۔

یاور رضا چاولہ کا کہنا تھا کہ جانوروں کی صحت اور انہیں مختلف بیماریوں سے بچاؤ کیلئے روزانہ کی بنیاد پر فیومی گیشن اور اسپرے بھی کیا جائے گا جبکہ بیوپاریوں کو لائیو اسٹاک اور وٹنری ڈاکٹرز کی سہولیات دی جارہی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ بیوپاریوں اور مویشی منڈی سے متصل رہائشی کالونیوں کو مکمل سیکورٹی دے رہے ہیں ، کوآپریٹو سوسائٹی کے رہائشی کسی بھی شکایت کیلئے مویشی منڈی کے وسط میں موجود میڈیا سیل سے رابطہ کرسکتے ہیں، کو آپریٹو سوسائٹیز کے تمام رہائشی افراد اور ان کے اہلخانہ کو مویشی منڈی داخلے کیلئے انٹری پاسز بناکر دیئے جارہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں