The news is by your side.

Advertisement

ٹائیفائیڈ سے بچاؤ کی ویکسی نیشن مہم جاری رکھنے کا اعلان

کراچی: کمشنر کراچی افتخارشالوانی نے شہر بھر میں بچوں کو ٹائیفائیڈ سے بچاؤ کی ویکسی نیشن جاری رکھنے کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ مہم میں رکاوٹ ڈالنے والوں اورگمراہ کرنے والوں کے خلاف کارروائی کی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق حکومت سندھ نے شہر قائد میں پھیلی ٹائیفائیڈ کی وبا اور بڑھتے ہوئے کیسز میں کمی لانے کے لیے 13 روزہ ٹائیفائیڈ سے بچاؤ کی ویکسی نیشن مہم شروع کررکھی ہے۔

مہم کے دوران کراچی میں 9 ماہ سے 15 سال تک کی عمر کے 47لاکھ بچوں کو ٹائیفائیڈسے بچاؤ کے حفاظتی ٹیکے لگائے جارہے ہیں۔

شہر کے مختلف اسکولوں میں ٹائیفائیڈ ویکسی نیشن سے بچوں کی حالت غیر ہونے کی اطلاعات پر شہریوں میں شدید تشویش کی لہر دوڑ گئی تھی جس کے بعد بعض پرائیویٹ اسکولز نے حکومتی یقین دہانی تک ویکسی نیشن کی اجازت دینے سے انکار کردیا تھا۔

مہم کے حوالے سے بچوں، والدین اور اساتذہ کی شکایات اور ان کی فکر مندی پر کمشنرکراچی کی زیرصدارت ایک اہم اجلاس ہوا جس میں صحت کےعالمی ماہرین اور محکمہ صحت کےڈاکٹرز نے ٹائیفائیڈویکسی نیشن پر بریفنگ دی۔

جس کے بعد کمشنرکراچی افتخارشالوانی نے اعلان کیا کہ ٹائیفائیڈویکسی نیشن مہم جاری رہےگی اور جواسکول والدین کوگمراہ کریں گے یا رکاوٹ بنیں گےان کیخلاف کارروائی کی جائے گی۔

کمشنرافتخار شالوانی نے کہا کہ ٹائیفائیڈویکسینز بچوں کے لئے محفوظ ہے اور والدین سے اپیل ہے کہ وہ بچوں کی ویکسی نیشن کراوئیں۔

عالمی ادارہ صحت نے بھی کہا ہے کہ ٹائیفائیڈبچوں کیلئےخطرہ ہےاور بچوں کواس سے بچائیں۔

دوسری جانب سوشل میڈیا پر صارفین ویکسی نیشن کو لے کر تذبذب کا شکار ہیں، بعض صارفین گزشتہ روز پیش آنے والے واقعے کو لے کر پریشان ہیں تو کوئی مہم کے حق اور اس سے آگاہی میں حصہ ملا رہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں