کشش ثقل: کوئٹہ کےعمران بھی صدی کی سب سے بڑی تحقیق کا حصہ -
The news is by your side.

Advertisement

کشش ثقل: کوئٹہ کےعمران بھی صدی کی سب سے بڑی تحقیق کا حصہ

کراچی: خلاء میں کشش ثقل کی لہروں کی موجودگی کی تصدیق کرنے والی ٹیم سے متعلق دنیا کے سامنے یہ بات بھی آئی کہ اس تاریخی دریافت میں ایک نہیں بلکہ 2 پاکستانیوں نے اپنا کردارادا کیا ہے۔

میساچوسٹس یونیورسٹی آف ٹیکنالوجی (ایم آئی ٹی) سے منسلک پاکستانی نژاد سائنسدان نرگس ماول والا کے ساتھ ساتھ کوئٹہ سے تعلق رکھنے والے نوجوان ریسرچر عمران خان بھی اُن محققین میں شامل تھے، جنھوں نے ‘لیگو’ کو فزیکل ریویو لیٹر (پی آر ایل) جمع کرایا اور جس نے اس دریافت کو عملی جامہ پہنانے میں اہم کردار ادا کیا۔

مقامی اخبار سے گفتگو کرتے ہوئے عمران خان کا کہنا تھا کہ ’’میری کیوری ٹریننگ نیٹ ورک پروگرام ‘ گریویٹون’ کے لیے درخواستیں دینے والے سیکڑوں افراد میں سے میرا انتخاب اور بعد میں خلاء میں کشش ثقل کی لہروں کی دریافت کرنے والی یورپی ٹیم کا حصہ بننا ایک زبردست تجربہ تھا‘۔

ان کا کہنا ہے ’’انہیں خوشی ہے کہ وہ کچھ ایسا کرنے میں کامیاب ہوگئے ہیں جس سے پاکستان کا نام پوری دنیا میں روشن ہوا ہے‘‘۔

Mr Imran Khan a PHD scholar in Italy and a Graduate of FAST Peshawar is the 2nd Pakistani that worked with a team of…

Posted by FAST NUCES on Saturday, February 13, 2016

عمران نے انٹرمیڈیٹ میں 892 مارکس حاصل کیے اور پھر 2011 میں پشاور کی فاسٹ یونیورسٹی سے ٹیلی کمیونیکیشن انجینیئرنگ میں بی ایس کرنے کے لیے اسکالر شپ حاصل کی۔

2015میں انھیں ترکش انسٹی ٹیوٹ کی جانب سے آپٹیو الیکٹرانکس اینڈ فوٹونکس انجینیئرنگ میں ایم ایس کرنے کے لیے اسکالرشپ کی پیش کش کی گئی۔

عمران آج کل اٹلی کے گران ساسو سائنس انسٹی ٹیوٹ (جی ایس ایس آئی) سے پی ایچ ڈی کر رہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں