The news is by your side.

Advertisement

پنجاب میں ایک اور واقعہ : ملزم کی گھر میں گھس کر لڑکی سے زیادتی

گوجرانوالہ: پنجاب میں ملزم نے گھر میں گھس کر لڑکی کو زیادتی کا نشانہ بنا ڈالا ، پولیس نے ملزم کو گرفتار کرکے مقدمہ درج کرلیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب کے ضلع گوجرانوالہ میں زیادتی کا ایک اور واقعہ پیش آیا ، جہاں نواحی علاقے بدوکی گوساہیاں میں ملزم نے زبردستی گھر میں گھس لڑکی سے مبینہ زیادتی کی۔

پولیس نے ملزم کو گرفتار کرکے واقعےکا مقدمہ درج کرلیا ہے اور متاثرہ لڑکی میڈیکل کیلئے اسپتال منتقل کردیا ، ایف آئی آر میں کہا گیا ہے کہ ملزم خرم نے زبردستی گھر میں گھس کر زیادتی کا نشانہ بنایا۔

پولیس کا کہنا ہے کہ متاثرہ لڑکی کی میڈیکل رپورٹ کے بعد مزید قانونی ہوگی۔

یاد رہے چند روز قبل بہاولپور کی تحصیل احمد پور شرقیہ میں واقع بہاول واہ میں بااثر شخص نے گھر میں گھس کر 12 سال کی بچی کے ساتھ مبینہ زیادتی کی تھی۔ اہل خانہ نے زیادتی کا الزام علاقے کی بااثر شخصیت پر عائد کرتے ہوئے اُس کی گرفتاری کا مطالبہ کیا تھا۔

متاثرہ بچی کی والدہ کا کہنا تھا کہ ’خالد نامی بااثر شخص نے اسلحے کے زور پر بیٹی کے ساتھ زیادتی کی، ملزم نے گھر میں زبردستی داخل ہوکر بیٹی کو اپنی ہوس کا نشانہ بنایا

اس سے قبل 13 ستمبر کو گجرانوالہ میں زیادتی کا کیس رپورٹ ہوا تھا جہاں 40 سالہ شخص نے اپنی سوتیلی بہن کو زیادتی کا نشانہ بنایا تھا، بعد ازاں پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے ملزم کو گرفتار کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں