The news is by your side.

Advertisement

ہالی ووڈ اداکار انتونیو بانداریس نے کورونا وائرس کو شکست دے دی

لاس اینجلس : ہالی ووڈ کے مشہور ایکشن اداکار انتونیو بانداریس  21 دن بعد کورونا وائرس سے صحت یاب ہوگئے، رواں ماہ انہوں نے اپنی ساٹھویں سالگرہ کرونا زدہ رہ کر  منائی  تھی۔

ساٹھ سالہ انتونیو بانداریس نے اپنے سوشل میڈیا ہینڈلر کے ذریعے اپنے پرستاروں کو آگاہ کیا کہ کورونا وائرس کی تشخیص کے بعد سے لے کر انہوں نے لمبی مدت کے دوران کس طرح اس انتہائی تکلیف دہ وبائی مرض سے نبرد آزما ہوئے۔

انہوں نے بتایا کہ اس دوران ان کی سالگرہ کا دن جوکہ 10اگست کو ہوتی ہے وہ بھی انھوں نے وبا سے نمٹتے ہوئے گزارا۔ ماسک آف زورو کے حوالے سے ہسپانوی اور میکسیکن حلقوں میں انتہائی مقبول انتونیو بانداریس نے بتایا کہ اکیس روز تک منظم پابندی یا قرنطینہ پر مبنی اس مدت کے بارے میں اب میں یہی کہہ سکتا ہوں کہ آج میں نے کورونا وائرس کو شکست دے دی ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ اب میں صحت یاب ہوگیا ہوں، میری توجہ اب ان لوگوں کی جانب ہے جو شاید میرے جتنے خوش نصیب نہ تھے اور انھیں مجھ سے زیادہ پریشانی اٹھانا پڑی۔

میں ان لوگوں کے لیے اپنی نیک خواہشات کا اظہار کرتا ہوں جو کہ ابھی اس بیماری سے لڑنے کے وسط میں ہیں۔ انھوں نے اس موقع پر اپنی صحت یابی کا ہسپانوی زبان میں اعلان کرنے کے ساتھ اپنی ایک تصویر بھی شیئر کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں