The news is by your side.

Advertisement

اے پی ایم ایل کی آسیہ اسحاق 16ساتھیوں سمیت پی ایس پی میں شامل

کراچی : آل پاکستان مسلم لیگ کی آسیہ اسحاق نے ساتھیوں سمیت پاک سرزمین پارٹی میں شمولیت اختیار کرلی، مصطفیٰ کمال کا کہنا ہےکہ کراچی میں اپنا مرکزی دفتراسی ہفتےکھول لیں گے۔

تفصیلات کے مطابق سابق صدر پرویز مشرف کی پارٹی آل پاکستان مسلم لیگ کی مرکزی سیکرٹری اطلاعات اور سابق صدر پرویز مشرف کی ترجمان آسیہ اسحاق اپنے سولہ ساتھیوں سمیت مصطفیٰ کمال کے کیمپ میں چلی گئیں۔

اس بات کا اعلان انہوں نے کراچی میں ایک پریس کانفرنس کے دوران کیا، مصطفیٰ کمال نے پاک سرزمین پارٹی میں شامل ہونے پرآسیہ اسحاق اور ان کے ساتھیوں کو خوش آمدید کہتے ہوئے کراچی میں رواں ہفتے مرکزی دفتر کھولنے کا بھی اعلان کردیا۔


APML's Asia Ishaq joins Pak Sarzameen Party by arynews

پی ایس پی کے رہنما مصطفیٰ کمال کا کہنا تھا کہ اب ایسا بھی نہیں ہے کہ ان کی جماعت کے دروازے سب کے لیے کھلے ہیں کچھ لوگ ایسے بھی ہیں جنہیں وہ اپنی جماعت میں جگہ نہیں دے سکتے۔

مصطفیٰ کمال کا کہنا تھا کہ ڈاکٹر فاروق ستار پہلے یہ بتائیں کہ وہ را کے ایجنٹ ہیں یا نہیں ۔ انہوں نے کہا  کہ وہ ایم کیو ایم کے بھٹکے ہوئے لوگوں کے لیے عام معافی کی بات کرتے ہیں اور ان کو بہکانے والوں کے خلاف کارروائی کا مطالبہ کرتے ہیں۔

پی ایس پی میں شامل ہونے والی اے پی ایم ایل کی آسیہ اسحاق کا کہنا تھا کہ ہم ملک و قوم کی ترقی کیلئے مصطفیٰ کمال کےشانہ بشانہ کھڑےہیں۔

انہوں نے بتایا کہ ان کی پی ایس پی میں شمولیت کے حوالے سے سابق صدر پرویز مشرف کو علم ہے۔ پاک سرزمین پارٹی میں شاملہونے والوں میں آل پاکستان مسلم لیگ کے پنجاب، خیبرپختونخوا، بلوچستان اورسندھ کے قائدین بھی شامل ہیں۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں