The news is by your side.

Advertisement

ایپل نے مناسب قیمت آئی فون ایس ای ریلیز کردیا

واشنگٹن: ایپل نے ایک چھوٹا آئی فون ریلیز کردیا، کمپنی نے اسمارٹ فون لائن کی ابتدائی قیمت میں کمی کردی جس کی وجہ کرونا وائرس سے پڑنے والے معیشت پر اثرات ہیں۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق آئی فون ریلیز کرنے والی کمپنی نے نیا فون آئی فون ایس ای ریلیز کردیا جس کی قیمت دیگر آئی فونز کے مقابلے میں انتہائی کم رکھی گئی ہے۔

کمپنی کی جانب سے کم لاگت والا ماڈل زیادہ صارفین کو ایپل سروسز کی طرف راغب کرسکتا ہے، ایپل انڈیکس کے 2.8 فیصصد کمی سے بھی کم ہے، ایس اینڈ پی 500 کے حصص میں 1.1 فیصد کمی واقع ہوئی۔

ایس ای میں 4.7 انچ ڈسپلے اور ایک ہی پروسیسر چپ ہے تاہم اس میں پرانے ماڈل کی طرح فنگر پرنٹ سینسر پر بھروسہ کرتے ہوئے ڈیوائس کو غیر مققل کرنے کے لیے 5 جی صلاحیت اور ایپل کے چہرے کی شناخت کا نظام نہیں ہے۔

واضح رہے کہ کمپنی کی جانب سے یہ اعلان ایسے وقت میں سامنے آیا ہے جب امریکا اور پوری دنیا کو کرونا وائرس سے متاثر ہے، حالانکہ امریکی، سیاسی رہنماؤں نے گھر میں قیام کے احکامات کو ختم کرنے اور معیشت کو دوبارہ شروع کرنے کے بارے میں بات کرنا شروع کردی ہے۔

شائقین کے سامنے آئی کی فون ایس ای کی نقاب کشائی کی گئی لیکن کیلیفورنیا کے سانتا کلاز کاؤنٹی کے ایپل کے ہوم بیس میں بڑے واقعات پر پابندی عائد ہے، جہاں سرکاری عہدیداروں نے ریاست ہائے متحدہ میں پہلے ہی لاک ڈاؤن کررکھا ہے۔

ایپل کا یہ سستا فون کرونا وائرس سے پھیلنے والی معاشی بدحالی اور ملازمت میں کمی کی عکاسی کرتا ہےاور اس کی قیمت 399 ڈالرز (66 ہزار 533 پاکستانی روپے )رکھی گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں