The news is by your side.

Advertisement

پاک ایران سرحد امن اور دوستی کی سرحد ہے، جنرل قمرجاوید باجوہ

راولپنڈی : آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ نے کہا ہے کہ پاک ایران سرحد امن اور دوستی کی سرحد ہے، بہتر سیکیورٹی مینجمنٹ سے دہشت گردی سے مؤثر طور پر نمٹا جاسکتا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے دورہ ایران کے موقع پر ایران کی سیاسی وعسکری حکام سےملاقات کے دوران کیا، پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر ) کے مطابق آرمی چیف نے ایرانی صدر اور وزیرخارجہ سے ملاقاتیں کی ہیں۔

ملاقات میں پاکستان اورایران کے درمیان وفود کی سطح پر بات چیت کی گئی، آرمی چیف نے ایرانی قیادت سے ملاقات میں جیو اسٹریٹجک صورتحال پر بھی تبادلہ خیال کیا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق ملاقاتوں میں باہمی تعاون اوررابطوں کو مزید بڑھانے پر اتفاق کیا گیا، اس کے علاوہ افغان صورتحال، خطے میں داعش کے بڑھتےہوئےخطرات پر بھی گفتگو کی گئی۔

ایرانی حکام نے دہشت گردی کیخلاف جنگ میں پاکستان کی کامیابیوں کوسراہتے ہوئے اعتراف کیا کہ پاکستان خطے میں قیام امن کیلئے اپنامثبت کردار ادا کررہا ہے۔

آرمی چیف نے کہا کہ پاکستان، ایران برادر ممالک اور تاریخی ثقافت کے حامل ہیں، بہتر سیکیورٹی مینجمنٹ سے دہشت گردی سے مؤثرطور پرنمٹا جاسکتا ہے۔

بعد ازاں آرمی چیف نے جنرل اسٹاف ہیڈ کوارٹرز میں یادگار شہداء پرحاضری دی اور پھولوں کی چادر چڑھائی، ایرانی قیادت نے دورہ ایران پر آرمی چیف کا شکریہ ادا کیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں