The news is by your side.

Advertisement

آرمی چیف کی سعودی وزیرخارجہ سے ملاقات، اوآئی سی اجلاس تاریخی پیشرفت قرار

راولپنڈی : آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ نے سعودی وزیرخارجہ سے ملاقات میں او آئی سی وزرائے خارجہ اجلاس کو تاریخی پیش رفت قرار دیتے ہوئے کہا کانفرنس سےعالمی برادری کومشترکہ حکمت عملی اپنانےمیں مدد ملے گی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کی جانب سے بیان میں کہا گیا ہے کہ آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ سے سعودی وزیر خارجہ کی ملاقات ہوئی۔

آئی ایس پی آر کا کہنا تھا کہ ملاقات میں دلچسپی کے امور، علاقائی سلامتی،افغان صورتحال پر بات چیت کی گئی اور دفاعی تعلقات پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔

آرمی چیف نے کہا کہ پاکستان سعودی عرب سے تعلقات کو قدر کی نگاہ سے دیکھتا ہے اور پاکستان سعودی عرب کے اسلامی دنیا میں منفرد مقام کو تسلیم کرتا ہے۔

آرمی چیف نے او آئی سی وزرائے خارجہ اجلاس کو تاریخی پیش رفت قرار دیتے ہوئے کہا کانفرنس سےعالمی برادری کو مشترکہ حکمت عملی اپنانے میں مدد ملے گی اور خطے میں امن واستحکام کے لیے ابھرتے چیلنجوں کا حل تلاش کیا جا سکے گا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق اس موقع پر سعودی وزیر خارجہ نے افغان صورتحال ، بارڈرمینجمنٹ اورعلاقائی استحکام میں پاکستان کے کردار کو سراہا۔

سعودی وزیر خارجہ نے سفارتی تعاون میں بہتری کے لیے کردار ادا کرنے کا عزم کرتے ہوئے کانفرنس کی میزبانی پر پاکستان کی کوششوں کی تعریف کی۔

گذشتہ روز آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ سے مصر کے وزیر خارجہ اور ازبکستان کے نائب وزیر خارجہ کی ملاقات ہوئی تھی ، ملاقات میں باہمی دلچسپی کے امور،علاقائی سیکیورٹی، دفاعی تعاون پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں