ہفتہ, مئی 25, 2024
اشتہار

آرمی چیف کی بیرون ملک پاکستانیوں کو پاکستان میں سرمایہ کاری کرنے کی دعوت

اشتہار

حیرت انگیز

واشنگٹن : آرمی چیف جنرل عاصم منیر نے بیرون ملک پاکستانیوں کو پاکستان میں سرمایہ کاری کرنے کی دعوت دے دی اور کہا بیرون ملک پاکستانی، پاکستان کے سفیر اور اثاثہ ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کی جانب سے بیان میں کہا گیا ہے کہ دورہ امریکا میں آرمی چیف جنرل عاصم منیر نے پاکستانی سفارتخانے کے زیر اہتمام استقبالیہ میں شرکت کی اور بیرون ملک پاکستانی کمیونٹی کے ارکان سے بھی بات چیت کی۔

آرمی چیف نے بیرون ملک مقیم پاکستانی کمیونٹی کی ملکی ترقی کے لیے کیے جانے والے مثبت کردار اور کوششوں کو سراہا اور SIFC کی کامیابیوں کا ذکر کرتے ہُوئے بیرون ملک پاکستانیوں کو پاکستان میں سرمایہ کاری کرنے کی دعوت دی۔

- Advertisement -

جنرل عاصم منیر نے اس بات پر بھی روشنی ڈالی کہ ”امریکہ پاکستان کے لیے سب سے بڑی ایکسپورٹ مارکیٹ ہے جو ہماری کل برآمدات کا 21.5 فیصد ہے۔’

آرمی چیف نے بیرون ملک پاکستانیوں کے لیئے ویزوں کی رکاوٹ، خصوصی اسکریننگ، اور اِس طرح کے دیگر گمراہ کن افواہوں کو رد کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان میں بیرون ملک پاکستانیوں کو انتہائی عزت کی نگاہ سے دیکھا جاتا ہے، بیرون ملک پاکستانی، پاکستان کے سفیر اور اثاثہ ہیں۔

آخر میں بیرون ملک پاکستانی کمیونٹی نے افواج کی پاکستان کے لئے خدمات کو سراہتے ہوئے کہا کہ افواج پاکستان ہمارا فخر ہیں، جس پر آرمی چیف نے بیرون ملک پاکستانی کمیونٹی کے لئے اپنی بہترین خواہشات کا اظہار کیا۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں