site
stats
اہم ترین

بلا تفریق رنگ و نسل اور مذہب و فرقہ صرف پاکستانیت کو اپنی شناخت بنائیں، جنرل قمر باجوہ

راولپنڈی : پاک فوج کے سپہ سالار جنرل قمر باجوہ نے کہا ہے کہ امن و استحکام کے لیے علماء کا کردار قابل قدر ہے, یہ ملک یہاں رہنے والے ہر ایک پاکستانی کا ہے چنانچہ بلا  تفریقِ رنگ و نسل اور مذہب و فرقہ سب پاکستانیت کو اپنی پہچان بنائیں اور پاکستان میں قیام امن کے لیے اپنا اپنا کردار ادا کریں.

پاک فوج کے تعلقات عامہ کے ادارے (آئی ایس پی آر) کے مطابق آرمی چیف قمر جاوید باجوہ نے آج باجوڑ ایجنسی میں پاک افغان سرحد کا دورہ کیا جہاں انہیں سرحد پار سے حملوں اور دہشت گردوں کو روکنے کے الیے گئے قدامات پر بریفنگ دی گئی اور سرحدوں پر باڑ لگانے اور چیک پوسٹوں کی تعمیر سے متعلق بھی آگاہ کیا گیا.

آرمی چیف جنرل قمر باجوہ نے جوانوں اور افسران سے بات چیت کرتے ہوئے جوانوں کی جانب سے موثر اور محفوظ سرحدی نگرانی کے باعث سرحد پار سے دہشت گردوں کی کارروائی میں نمایاں کمی کو سراہتے ہوئے جوانوں کے بلند حوصلوں اور عزم و ہمت کی تعریف کی اس موقع پر کورکمانڈر پشاور بھی ان کے ہمراہ تھے.

قبل ازیں آرمی چیف قمر باجوہ نے پشاورمیں فاٹا اور خیبر پختونخواہ کے علمائے اکرام کے وفد سے بھی ملاقات کی اور دہشت گردی کے خلاف جنگ میں علمائے اکرام کے تعاون کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ امن و استحکام کے لیےعلما کا کردار قابل قدر ہے جو پائیدار استحکام کے لیے سیکیورٹی فورسز سے تعاون کر رہے ہیں.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top