The news is by your side.

Advertisement

جنرل باجوہ ڈاکٹرائن ملک میں پائیدار امن لائے گا: ڈی جی آئی ایس پی آر

راولپنڈی: ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور کا کہنا ہے کہ پاک فوج سپاہی سے جنرل تک جنگ کی تجربہ کار فوج ہے، جنرل باجوہ پاکستان کو پُرامن ملک بنانا چاہتے ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام پاور پلے میں خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کیا۔ ان کا کہنا تھا کہ جنرل باجوہ ڈاکٹرائن ملک میں پائیدار امن لائے گا۔

ڈی جی آئی ایس پی آر کا کہنا تھا کہ عمومی امن کو پائیدار امن میں بدلنا جنرل باجوہ کا مشن ہے۔ حاصل کیا گیا امن خراب نہیں ہونے دیں گے۔ 

انھوں نے مزید کہا کہ افغانستان میں ناکامی کا ذمے دار پاکستان کو نہیں ٹھہرایا جاسکتا، پاک افغان بارڈر مینجمنٹ امن کے لئے ضروری ہے۔ ہم چاہتے ہیں کہ افغانستان میں امن قائم ہو، جنرل کیانی نے انسداد دہشت گردی جنگ کی منصوبہ بندی کی، افغان جنگ کے دوران تمام آرمی چیفس نےاچھا کام کیا۔

ہم نے افغانستان میں اپنا کردار ادا کیا، اب امریکا کی باری ہے: ڈی جی آئی ایس پی آر

ڈی جی آئی ایس پی آر نے کہا کہ دہشت گردی کے خلاف تمام اداروں میں تعاون ناگزیر ہے، مربوط منصوبے کے تحت دہشت گردی کے خلاف جنگ لڑی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں