The news is by your side.

Advertisement

دنیا بھر میں مقبول ترک شیف کی پاکستان آمد

لاہور: دنیا بھر میں مشہور ترک شیف براک اوزدامیر پاکستان پہنچ گئے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق مقبول ترک شیف براک اوزدامیر پاکستان کے دورے پر لاہور پہنچ گئے ہیں، وہ 4 روز پاکستان میں قیام کریں گے۔

ترک شیف پاکستانی سیاحتی مقامات کا دورہ کریں گے، اور اس دوران پاکستان کی ثقافت اور یہاں کی مہمان نوازی سے لطف اندوز ہوں گے۔

واضح رہے کہ ترک شیف براک اوزدامیر کے سوشل میڈیا پر ساڑھے 4 کروڑ سے زائد فالوورز ہیں، ان کا کہنا ہے کہ پاکستان اور ترکی کی ثقافت میں ہم آہنگی پائی جاتی ہے۔

پاکستان پہنچنے پر ایک سیلفی

چند دن قبل براک اوزدامیر نے ایک ویڈیو پیغام میں پاکستان آنے کا اعلان کیا تھا، انھوں نے یہ پیغام اردو زبان میں ریکارڈ کیا تھا، اوزدامیر نے کہا ’میں پاکستان آ رہا ہوں ان شاء اللہ، جیوے جیوے پاکستان جیوے جیوے ترکی‘۔

ترک شیف جس طرح کھانا پکاتے ہیں اس انداز کو سوشل میڈیا پر لوگوں نے بہت پسند کیا، وہ ہنستے مسکراتے اپنا کام کرتے ہیں اور پاکستان سمیت دنیا بھر میں مقبول ہیں، سوشل میڈیا پر وہ اکثر اوقات اپنی دل چسپ ویڈیوز شیئر کرتے ہیں، جس کی وجہ سے وہ سوشل میڈیا اسٹار بھی بن چکے ہیں۔

پاکستان پہنچنے پر براک اوزدامیر نے کہا کہ وہ پاکستان کو اپنی آنکھوں سے دیکھنا چاہتے ہیں۔ واضح رہے کہ پاکستان اور ترکی کے درمیان برادرانہ تعلقات ہیں، اور عوام بھی ایک دوسرے کو پسند کرتے ہیں۔

پاکستان میں ترکی ڈرامے بہت شوق سے دیکھے جاتے ہیں جب کہ اب خلافت عثمانیہ پر بنائی گئی ٹی وی سیریز ارطغرل غازی نے تو پاکستان میں مقبولیت کے ریکارڈ توڑ دیے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں