The news is by your side.

’حکومت سے اپیل ہے ہمیں انٹرنیشنل لیول کی ٹریننگ دی جائے‘

لاہور: کامن ویلتھ گیمز کے گولڈ میڈلسٹ ارشد ندیم وطن پہنچ گئے، علامہ اقبال ایئر پورٹ پر ان کا شان دار استقبال کیا گیا، انھوں نے گفتگو میں کہا کہ حکومت سے اپیل ہے کہ ہمیں انٹرنیشنل لیول کی ٹریننگ دی جائے۔

اے آروائی نیوز براہِ راست دیکھیں live.arynews.tv پر

تفصیلات کے مطابق گولڈ میڈلسٹ ایتھلیٹ ارشد ندیم غیر ملکی ایئر لائن کی پرواز میں استنبول سے لاہور پہنچ گئے، ایئر پورت پر اہل خانہ، رشتہ داروں اور شہریوں کی بڑی تعداد ان کے استقبال کے لیے موجود تھی۔

اسپورٹس بورڈ کے عہدے داروں کی جانب سے بھی بھرپور استقبال کیا گیا، ایئر پورٹ پر ارشد ندیم کے مداحوں نے ڈھول کی تھاپ پر بھنگڑا ڈالا۔

کامن ویلتھ گیمز کے ہیروز کو وزیراعظم ہاؤس سے بلاوا آگیا

ارشد ندیم نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا اللہ پاک کے فضل اور عوام کی دعاؤں سے 2 گولڈ میڈل جیتے، جس کے لیے میں کوچز اور فیڈریشن کا شکر گزار ہوں جنھوں نے مجھے ہمیشہ سپورٹ کیا۔

گولڈ میڈلسٹ نے بتایا کہ ٹوکیو گیمز میں بھی انجریز تھیں لیکن میں نے ہمت نہیں ہاری، حکومت سے اپیل ہے کہ ہمیں انٹرنیشنل لیول کی ٹریننگ دی جائے، اور ایتھلیٹس کے لیے الگ میدان مہیا کرے۔

یاد رہے کہ ارشد ندیم نے کامن ویلتھ گیمز کے جیولین تھرو ایونٹ میں گولڈ میڈل حاصل کیا۔

صوبائی وزیر کھیل ملک تیمور مسعود نے کہا کہ ارشد ندیم نے قوم کا سر فخر سے بلند کیا ہے، ہم ملک میں ایتھلیٹس کی بھرپور سپورٹ کریں گے، اور میاں چنوں میں واقع ارشد ندیم کے گاؤں میں عالمی معیار کا گراؤنڈ بنائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں