The news is by your side.

Advertisement

حب، ارشد پپو گروپ کا کمانڈرآغا جامی ساتھیوں سمیت گرفتار،اسلحہ برآمد

حب: بلوچستان کے علاقے میں حب میں پولیس کی مختلف مقامات پر چھاپہ مار کارروائیوں کے دوران لیاری گینگ وار ارشد پپو گروپ کے کمانڈر آغا جامی کو ساتھیوں سمیت گرفتار کرلیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ شب بلوچستان کے ضلع لسبیلہ کی تحصیل حب میں مختلف مقامات پر پولیس کی جانب سے سرچ آپریشن کیے گئے جس کے دوران دہشت گردی میں ملوث ایک اہم کروپ کے کمانڈر کو ساتھیوں سمیت حراست میں لے لیا گیا ہے، زیر حراست ملزمان سے بھاری مقدار میں اسلحہ بھی برآمد ہوا ہے۔

ڈی پی او لسبیلہ ضیاء مندوخیل نے میدیا کو تفصیلات بتاتے ہوئے کہا کہ حب میں سرچ آپریشن کے دوران گرفتار ہونے والا ملزم لیاری گینگ وار ارشد پپو گروپ کاکمانڈر آغا جامی ہے،آغا جامی اپنے ساتھیوں سمیت حب میں مقیم تھا آغا جامی اور اُ سکے ساتھیوں سے بھاری مقدار میں اسلحہ، آوان بم اور بارود بھی برآمد ہوا ہے جسے پولیس نے اپنے تحویل میں لے لیا ہے۔

ملزمان کو عدالت میں پیش کر کے ریمانڈ لیا جائے گا جس کے بعد گرفتارملزمان سے تحقیقات کی روشنی میں مزید کارروائی کی جائیں گی،ڈی پی او لسبیلہ نے عزم کا اظہار کیا کہ جرم کی سرکوبی تک چین سے نہیں بیٹھیں گے۔

واضح رہے آغا جامی لیاری گینگ وار کے دوران اپنے مخالفین کے قتل، اغواء،ڈکیتی اور دیگر جرائم میں پولیس کو مطلوب تھا جو کراچی آپریشن کے شروع ہونے کے بعد بلوچستان روپوش ہو گیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں