لندن کے ٹریفلگر اسکوائر پر ایدھی کی پینٹنگ بنادی گئی۔
The news is by your side.

Advertisement

لندن کے ٹرافلگر اسکوائر پر عبدالستارایدھی کا فن پارا تیار

عبدالستار ایدھی کی خدمات کبھی بھلائی نہیں جاسکتی، جس تازہ مثال لندن سے تعلق رکھنے والے فنکار کی ہے جس نے ٹریفلگر اسکوائر پر ایدھی صاحب کی خدمات کو پینٹنگ بناکر خراج عقیدت پیش کیا.

تفصیلات کے مطابق پاکستان کا مثبت چہرہ دنیا کو دکھانے والے اور انسانیت کا درس دینے والے عبدالستار ایدھی صرف پاکستان میں ہی بلکہ پوری دنیا میں اپنے کام کی وجہ سے جانے جاتے ہیں۔جس کی تازہ ترین مثال برطانوی فنکار دانیل سوان کا فن پارا ہے جس کے ذریعے انہوں نے ایدھی صاحب کو خراج تحسین پیش کیا ہے۔

حال ہی میں لندن سے تعلق رکھنے والے مصور اور سماجی کارکن دانیل سون نے دنیا کی سب سے بڑی ایمبولینس سروس چلانے والے سماجی کارکن ایدھی صاحب کی انسان دوستی سے متاثر ہوکر عبدالستار ایدھی اور عوامی خدمت کے اس زبردست جذبے کو سراہنے کے لیے لندن کے ٹریفلگر اسکوائر پر ان کا فن پارا تیار کیا ہے۔

Daniel Swan

ایدھی نے یتیموں کی سرپرستی اور بے سہارا لوگوں کو مدد فراہم کی۔ دنیا انہیں انسان دوست شخصیت تسلیم کرتی ہے جس انسانیت کے لیے زندگی گزاری اور آخری سانس تک لوگوں کے خدمت کے لیے صرف کردی۔

سوان برطانیہ میں کام میں سماجی کام کرنے والی تنظیم’پیپلز آف پرسیپشن‘کے ساتھ کام کرتے ہیں جو بے گھر افراد کے لیے گھر کا بندوبست کرتی ہے۔

بے سہارا لوگوں کی مدد کرنے کے حوالے سے بات کرتے ہوئے دانیل سوان نے لکھا کہ’میں دنیاکے ایک بڑے ادارے میں کام کرتا تھا جس کی وجہ سے لوگوں کا یہ خیال تھا کہ میں بہت پیسے کماتا ہوں لیکن میں اس سے انسانیت کی خدمت کے لیے کچھ نہیں کر سکتا تھا‘۔

انہوں مزید لکھا کہ’لوگ جتنی تکالیف برداشت کررہے ہیں، اگر ہر فرد مجبور لوگوں کی مدد کرنا شروع کردے تو لوگوں کو اتنی مشکلات نہ اٹھانی پڑے،اور اگر ہم اپنے پیار کرنے والے لوگوں کے ساتھ اچھے انداز میں زندگی گزارنے لگے تو پوری دنیا کو تبدیل کرسکتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں