The news is by your side.

Advertisement

’فریاد‘ میں ’مراد‘ کا بھانڈا پھوٹ گیا

اے آر وائی ڈیجیٹل کے مقبول ڈرامہ سیریل ’فریاد‘ کے کردار مراد (زاہد احمد) کی دوسری شادی کا بھانڈا پھوٹ گیا۔

اے آر وائی ڈیجیٹل پر نشر کیے جانے والا ڈرامہ سیریل ’فریاد‘ کو مداحوں کی جانب سے بھرپور پذیرائی مل رہی ہے، ڈرامے میں زاہد احمد (مراد)، عائزہ اعوان (ماہ نور)، عدیل چوہدری (ہارون)، نول سعید (انعم) گل رعنا (مراد کی والدہ) کا کردار ادا کررہی ہیں۔

فریاد میں مراد مکان کی خریدو فروخت کے شعبہ سے وابستہ ہے جو لوگوں کو دھوکا دینے کے لیے کسی بھی حد تک گزر جاتا ہے یہاں تک کہ اپنی پہلی بیوی ماہ نور کے ہونے والے بچے کو بھی لاکھوں روپے کے عوض بے اولاد جوڑے کو فروخت کردیتا ہے یہی نہیں اس سے قبل مراد نے اپنی دوسری بیوی انعم کے بچے کو بھی دوستوں کے ساتھ مل کر اغوا کیا تھا اور انعم سے تاوان کے طور پر پیسے وصول کیے۔

ہارون، ماہ نور کا کزن ہے جو ماہ نور سے محبت کرتا ہے اور اسے مراد سے سخت نفرت ہے جس کی وجہ مراد کا لوگوں سے فراڈ کرنا ہے۔

فریاد کی آج 41ویں قسط نشر کی گئی جس میں مراد کی دوسری شادی کا بھانڈا پھوٹ گیا، مراد کی بہن شہزادی کا نکاح ہارون سے ہورہا ہوتا ہے اس دوران مراد کی دوسری بیوی انعم اچانک آجاتی ہے، ہارون انعم کا تعارف کرواتے ہوئے ہارون کی والدہ سے کہتا ہے کہ آنٹی جی اپنی دوسری بہو انعم مراد سے ملیے۔

انعم مراد کی والدہ کو بتاتی ہے کہ مراد کی بیوی ہوں، مراد نے مجھ سے نکاح کیا ہے، مراد نکاح کی تقریب میں دیکھ انعم کو دیکھ کر ہکا بکا رہ جاتا ہے اور ہارون کو مارنے کے لیے آگے بڑھتا ہے اور یہ کہتے ہوئے تقریب چھوڑ کر چلاجاتا ہے کہ ہارون مجھے بدنام کرنا چاہتا ہے۔

ہارون کی جانب سے سچ سامنے لانے کے بعد مراد ہارون سے بدلنا لینے کا سوچنے لگا ہے، کیا ماہ نور سچ جاننے کے بعد مراد کو چھوڑ دے گی، کیا مراد ہارون کو کوئی نقصان پہنچائے گا؟ یہ سب جاننے کے لیے ڈرامہ سیریل فریاد جمعہ، ہفتہ اور اتوار کی شام 7 بجے دیکھنا نہ بھولیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں