site
stats
انٹرٹینمںٹ

مقابل- کیا محمود پریسا کوارمان سے شادی کرنے سے روک پائے گا؟

اے آروائی ڈیجیٹل کا ڈرامہ ’مقابل‘ ان دنوں ہر خاص وعام میں موضوعِ گفتگو بنا ہوا ہے اور آج شام اس کی انتہائی اہم قسط نشر ہونے والی ہے ۔

مقابل نامی ڈرامے کی کہانی کم عمری میں زیادتی کاشکار بننے والی ایک ایسی لڑکی کے گرد گھومتی ہے جس نے اپنا انتقام خود لینے کا فیصلہ کرلیا ہے۔

کہانی کا مرکزی کردار پریسا ہے جو کہ اپنےسے کم معاشی حیثیت کے حامل شخص ارمان سے محض اس لیے شادی کرنے جارہی ہے کہ اس نے اپنے اوپر ہونے والے ظلم کا بدلہ لینا ہے۔

آج کی قسط میں دکھایا جائے گا کہ محمود کس طرح پریسا کو ارمان سے شادی کرنے کے لیے روکنے کی کوشش کرتا ہے ‘ آیا محمود اپنی اس کوشش میں کامیاب ہوگا یا نہیں یہ تو آپ ڈراما دیکھ کر ہی جان سکیں گے۔

یہاں بچے ہمیشہ آتے ہیں، جاتے کبھی نہیں

ڈرامے کے ہدایت کار علی حسن ہیں جب کہ مصنف ظفر معراج ہیں۔ مقابل میں مرکزی کردار صبا حمید‘ سیفی حسن‘ کبریٰ‘ آصف رضا میر اور محسن عباس ادا کررہے ہیں۔

اور سب سے اہم بات یہ کہ محمود پریسا کو ارمان سے شادی کرنے سے روکنا کیوں چاہتا ہے‘ اگر آپ نے ابھی تک یہ دلچسپ ڈراما نہیں دیکھا تو مندرجہ ذیل لنک پر ڈرامے کی تمام سابق اقساط دیکھیں اور آج سے ان مداحوں میں شامل ہوجائیں جو اے آروائی ڈیجیٹ کے اس انتہائی اہم اور بہت زیادہ پسند کیے جانے والے ڈرامے کو مستقل دیکھ رہے ہیں۔


مقابل کی مکمل اقساط دیکھیں


Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top