اے آروائی فیملی کا بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر اظہار افسوس -
The news is by your side.

Advertisement

اے آروائی فیملی کا بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر اظہار افسوس

کراچی : اے آر وائی فیملی نے بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر اظہار افسوس کرتے ہوئے دعا کی ہے کہ اللہ تعالیٰ بیگم کلثوم نواز کے درجات بلند کرے آمین۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی فیملی نے میاں نواز شریف کی بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر ان کے اہل خانہ سے تعزیت کا اظہار کیا ہے۔

اپنے پیغام میں حاجی اقبال، حاجی جان محمد، حاجی رؤف اور سلمان اقبال نے شریف خاندان سے افسوس کا اظہار کرتے ہوئے مرحومہ کی مغفرت اور درجات کی بلندی اور لواحقین کیلئے کی صبر جمیل کی دعا کی۔

یاد رہے کہ سابق وزیراعظم نواز شریف کی اہلیہ بیگم کلثوم نواز طویل عرصہ برطانیہ میں ہارلے اسٹریٹ کلینک میں زیرِ علاج رہنے کے بعد انتقال کرگئیں، وہ طویل عرصے سے گلے کے سرطان میں مبتلا تھیں۔

مسلم لیگ ن کے صدر شہباز شریف ان کا جسدِ خاکی لاہور لانے کے لیے لندن روانہ ہوں گے اور ان کی تدفین جاتی امراء میں کی جائے گی۔

ان کے انتقال پر ملک کی معروف شخصیات وزیراعظم عمران خان، صدر مملکت عارف علوی، آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ، چیف جسٹس ثاقب نثار، چیئرمین نیب جاوید اقبال، چیف الیکشن کمشنرسرداررضا بھی نے بیگم کلثوم نواز کی وفات پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے ان کیلئے دعائے مغفرت کی ہے، ان کا کہنا ہے کہ اللہ تعالیٰ ان کے لواحقین کو صبر جمیل عطا فرمائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں