The news is by your side.

اے آر وائی فلمز کی پیشکش ’ٹچ بٹن‘ ریلیز، لاہور میں تاریخی پریمیئر

اے آر وائی فلمز، سلمان اقبال فلمز اور شوٹنگ اسٹار اسٹوڈیو کی مشترکہ پیشکش فلم ٹچ بٹن ریلیز کردی گئی۔

فلم ٹچ بٹن میں اداکار فرحان سعید ایمان علی، فیروز خان، سونیا حسین، سہیل احمد، عروہ حسین، مرینہ خان، گل رعنا ودیگرنے اداکاری کے جوہر دکھائے ہیں۔

لاہور میں پاکستان فلم انڈسٹری کی تاریخ کا سب سے بڑا پریمیئر منعقد کیا گیا جس میں اسٹار کاسٹ سمیت شوبز نے نامور ستاروں نے شرکت کی، مداحوں کی جانب سے فرحان سعید، عروہ حسین، سہیل احمد، ایمان علی ودیگر اداکاروں کا پرجوش استقبال کیا گیا۔

فلم کے ہدایت کار قاسم علی مرید ہیں جبکہ ٹچ بٹن کے پروڈیوسرز جرجیس سیجا، عروہ حسین اور فرحان سعید ہیں، صدر اور سی ای او اے آروائی ڈیجیٹل نیٹ ورک سلمان اقبال ‘ٹچ بٹن’ کے ایگزیکٹو پروڈیوسر ہیں۔

ٹچ بٹن میں فرحان سعید پنجاب کے گاؤں سے تعلق رکھتے ہیں جبکہ فیروز خان ترکیہ میں ریسٹورنٹ میں کام کرتے ہیں، ترکی سے پنجاب تک یہ دلچسپ کہانی شائقین کے دل موہ لے گی۔

اس سے قبل فلم کا ٹریلر اور گانا ’احسان ہے تمہارا تم ملے، ریلیز کیا گیا تھا جسے ناظرین کی جانب سے پسند کیا گیا تھا۔

گزشتہ ماہ آرٹس کونسل میں فلم کی تعارفی تقریب میں ایمان علی کا کہنا تھا کہ مجھے ابتدا میں ماڈلنگ سے شہرت ملی، بعد ازاں میں نے فلموں اور ڈراموں میں کام شروع کیا۔

اداکارہ کا کہنا تھا کہ میں نے کراچی اور لاہور میں زیادہ وقت گزارا ہے۔ دونوں ہی شہر مجھے اچھے لگتے ہیں۔

فرحان سعید نے ایمان علی کی تعریف کرتے ہوئے کہا تھا کہ ’ان کی کئی سال بعد شوبز میں واپسی ہوئی ہے وہ بیمار تھیں لیکن انہوں نے فلم میں کام کرکے میرا مان رکھ لیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں