The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس ، امریکا میں 2 کروڑ سے زائد افراد بے روزگار ہوگئے

واشنگٹن : امریکا میں تعینات پاکستانی سفیر اسد مجید خان نےکہاہےکہ امریکا میں 2 کروڑ 20 لاکھ افراد بے روزگار ہوگئے، یہ بے روزگاری امریکی معیشت پردور رس اثرات مرتب کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق امریکامیں پاکستان کے سفیرڈاکٹراسدمجیدخان نے سرکاری ٹی وی کوانٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ مہلک وائرس سے نیویارک، نیوجرسی سب سے زیادہ متاثرہوئے ہیں، پاکستانیوں کی تعداد ان ریاستوں میں زیادہ ہے۔

ڈاکٹراسدمجیدخان کا کہنا تھا کہ سفارتخانہ،قونصلیٹ امریکا میں موجودپاکستانیوں سےمسلسل رابطےمیں ہیں اور تارکین وطن ہماری اولین ترجیح ہیں، سفارتخانہ اور قونصلیٹ ہم وطنوں کوہرممکن مددفراہم کررہاہے،امریکامیں اس وقت سات سوپچاس پاکستانی واپس جانا چاہتے ہیں۔

پاکستانی سفیر نے مزید کہا کہ امریکامیں22ملین افرادبےروز گارہوگئے ہیں ، بےروزگاری کے امریکی معیشت پردوررس اثرات مرتب ہوں گے۔

خیال رہے امریکا میں کورونا وائرس 34 ہزار 641 افراد کی زندگیاں نگل گیا اور متاثرین کی تعداد 6 لاکھ 78 ہزار سے زائد ہوگئی ہے جبکہ نیویارک میں وائرس سے 16 ہزارافراد جان سےچلےگئے اور2 لاکھ 26 ہزارسےزیادہ افراد متاثرہیں۔

معیشیت کے بحران سے پریشان صدرٹرمپ کا کہنا ہے کہ ملک کو کھول رہے ہیں۔ ریاستوں کو باری باری کھولاجائےگا، کچھ ریاستیں جلد کھل جائیں گی،کچھ کو وقت لگے گا جبکہ معیشت کی بحالی تین مراحل پرمشتمل ہوگی۔امریکی صدر نے چین اورعالمی ادارہ صحت سے شکوہ کرتے ہوئے کہا کہ وائرس سے متعلق مناسب انداز سے خبردارنہیں کیا گیا۔

امریکا میں کورونا وائرس کے باعث دو کروڑ سے زیادہ افراد بیروز گارہوئے ہیں تاہم ماہرین کا کہنا ہے کہ یہ شرح دگنی ہو سکتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں