The news is by your side.

Advertisement

اے ایس ایف پاکستان کا ایک قابل فخر ادارہ ہے، جنرل شاہد بیگ مرزا

کراچی : کورکمانڈر کراچی لیفٹیننٹ جنرل شاہد بیگ مرزا نے کہا ہے کہ اے ایس ایف دہشتگردی اور ہوائی قضاقی سے نمٹنے کا کام بخوبی انجام دے رہی ہے، یہ پاکستان کا ایک قابل فخر ادارہ ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے ایس ایف کی سینتالیسوی بیسک ایوی ایشن کورس اور تیئیس آفیسرز بیسک سیکیورٹی کورس کی پاسنگ آوٹ پریڈ سے بحیثیت مہمان خصوصی خطاب کرتے ہوئے کیا۔

کور کمانڈر کراچی نے پریڈ کا معائنہ کیا اور دوران تربیت اعلی کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والے آفیسرز اور ریکروٹس میں انعامات بھی تقسیم کئے۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کور کمانڈر لیفٹیننٹ جنرل شاہد بیگ مرزا کا کہنا تھا کہ اے ایس ایف پاکستان کا ایک قابل فخر ادارہ ہے اور اے ایس ایف ہردم مستعد، ہوشیار اور کسی بھی ناخوشگوار واقعے سے نمٹنے کی بھرپور صلاحیت رکھتی ہے۔

اس ادارے کے شہداء کی قربانی ہمارے لئے قابل فخر ہے، تقریب میں ڈی جی اے ایس ایف میجر جنرل علی عباس حیدر، ڈپٹی ڈی جی بریگیڈئیرمحمد زبیر، ڈی جی رینجرز کے علاوہ اعلی افسران اور کورس کی تکمیل کرنے آفیسرز و ریکروٹس کے عزیزواقارب نے بھی شرکت کی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں