The news is by your side.

Advertisement

توشہ خانہ ریفرنس : آصف زرداری کی عدالت میں پیشی، سخت حفاظتی انتظامات

اسلام آباد : پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری توشہ خانہ ریفرنس میں آج عدالت میں پیش ہوں گے، اس موقع پر سیکیورٹی کے سخت ترین انتظامات کیے گئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق سابق صدر آصف علی زرداری توشہ خانہ ریفرنس میں آج احتساب عدالت کے سامنے پیش ہوں گے، اس حوالے سے سخت ترین انتظامات کیے گئے ہیں، ایک ہزار سے زائد پولیس افسران و جوان سیکیورٹی کے فرائض سرانجام دیں گے۔

نیب آفس کے باہر رکاوٹیں لگادی گئیں، پولیس کی بھاری نفری تعینات کی گئی ہے۔ پولیس نے جی الیون سگنل سے نیب دفتر جانے والا راستہ بند کر دیا۔

اسلام آباد کی پولیس کی جانب سے پیپلزپارٹی کے کارکنان کو نیب کورٹ جانے سے روکنے کی کوشش کی جارہی ہے، فرحت اللہ بابر ،نیئر بخاری، لطیف کھوسہ کو کورٹ جانے کی اجازت دیدی گئ۔

ذرائع کے مطابق احتساب عدالت کے ملازمین اور کام کی غرض سے آنے والے شہری اپنے ضروری کاغذات ہمراہ رکھیں گے، متعلقہ افراد کے علاوہ کسی شخص کو داخلے کی ہرگز اجازت نہیں ہوگی، احتساب عدالت کو چاروں اطرف سے باڑ لگا کر بند کردیا جائے گا اور شہریوں کے لیے متبادل راستے فراہم کیے جائیں گے۔

قبل ازیں اسلام آباد ایئر پورٹ پہنچنے پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے آصف زرداری نے کہا کہ نیب کیسز سے گھبرانے والے نہیں، ماضی میں بھی مقدمات کا ڈٹ کر سامنا کیا اب بھی کریں گے۔

سابق صدر آصف علی زرداری کا کہنا تھا کہ جنہوں نے جھوٹے مقدمات بنائے انہوں نے منہ کی کھائی، موجودہ مقدمات کا بھی نتیجہ یہی نکلے گا، پیپلزپارٹی کیلئے جیل اور ریل نئی بات نہیں، ہم نے مقدمات سے بھاگ کر ملک نہیں چھوڑا بلکہ ان کا ڈٹ کر مقابلہ کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں