The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم سےعاطف خان اور شہرام ترکئی کی ملاقات

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان سے سابق صوبائی وزار عاطف خان اور شہرام ترکئی نے ملاقات میں صوبے کے سیاسی اختلافات پر بات چیت کی۔

تفصیلات کے مطابق خیبر پختونخواہ کابینہ سے برطرفی کے بعد وزیراعظم عمران خان سے آج عاطف خان اور شہرام ترکئی نے ملاقات کی جس میں خیبرپختونخواہ کے سیاسی امور پر گفتگو کی گئی۔

ذرائع کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے اندرونی معاملات کی تشہیر پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ڈسپلن پر سمجھوتہ نہیں کیا جاسکتا، وزراتوں سے ہٹانے کا فیصلہ آسان نہیں تھا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ عاطف خان اور شہرام ترکئی نے وزیراعظم سے کہا کہ آپ کے فیصلے پرکوئی اعتراض یا شکوہ نہیں ہے، دونوں نے وزیراعلیٰ کے خلاف تحفظات سے آگاہ کیا۔

ذرائع کے مطابق برطرف وزار کا کہنا تھا کہ ہماری کارکردگی نے پارٹی کو صوبے میں دو تہائی اکثریت دلوائی، صوبے میں گورننس کی صورتحال پر تشویش تھی۔

عاطف خان نے کہا کہ وزیراعلیٰ بننے کی خواہش نہیں، اصل مقصد بہترماحول میں کام کرنا ہے، عرصےسے پی ٹی آئی کا کارکن ہوں،اب بھی کام جاری رکھوں گا۔ برطرف وزرا نے بتایا کہ وزیراعلیٰ کی کارکردگی پر اسمبلی ارکان نے ہم سے رابطے کیے۔

ذرائع کے مطابق وزیراعظم نے کہا کہ آپ دونوں خیبرپختونخوا میں میرے قابل اعتماد ساتھی تھے، میں نے کبھی شخصیات کو اہمیت نہیں دی، ہمیشہ مشکل فیصلے کیے، امیدہےمستقبل میں آپ لوگ مزید محنت کریں گے۔

خیبر پختونخواہ کے 3 وزرا کو عہدوں سے ہٹا دیا گیا

یاد رہے کہ 26 جنوری کو صوبہ خیبر پختونخوا کے 3 وزرا کو عہدوں سے ہٹانے کا نوٹیفکیشن جاری کیا گیا تھا ، ہٹائے جانے والے وزرا میں عاطف خان، شہرام خان ترکئی اور شکیل احمد شامل تھے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں