site
stats
پاکستان

کراچی: پولیس موبائل پر فائرنگ، 2 اہلکار شہید

کراچی: شہر قائد کے علاقے دھورا جی میں نیوٹاؤن تھانے کی موبائل پر نامعلوم افراد نے فائرنگ کی جس کے نتیجے میں تین اہلکار شدید زخمی ہوئے جن میں سے دو اسپتال پہنچنے کے بعد جانبر نہ ہوسکے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے بہادر آباد میں داؤد موڑ کے قریب ناکے پر کھڑی موبائل پر نامعلوم مسلح افراد نے فائرنگ کی جس کے نتیجے میں  تین اہلکار زخمی ہوئے جن کی شناخت شہنشاہ، افتخار اور راجہ یونس کے ناموں سے ہوئی۔

واقعے کی اطلاع ملتے ہی پولیس اور رینجرز کی بھاری نفری جائے وقوعہ پہنچی اور شواہد اکھٹے کیے جبکہ تینوں زخمی پولیس اہلکاروں کو  نجی اسپتال منتقل کردیا گیا۔

نمائندہ اے آر وائی نذیر شاہ کے مطابق نامعلوم مسلح ملزمان نے پولیس موبائل پر متعدد فائر کیے اور تینوں اہلکاروں کے سروں پر گولیاں ماریں، پولیس موبائل معمول کے مطابق گشت پر تھی۔ اسپتال پہنچنے والے تین میں سے دو اہلکار دوران علاج دم توڑ گئے۔

ابتدائی تفتیش میں یہ بات سامنے آئی کہ دہشت گردوں نےموبائل پر2ہتھیاروں سےفائرنگ کی، جائے وقوعہ سے نائن ایم ایم اور 30 بور کے 20 سے زائد خول قبضے میں لیے گئے ہیں۔

بعدازاں آئی جی سندھ پولیس نے فائرنگ کے واقعے کا نوٹس لیتے ہوئے ڈی آئی جی ایسٹ فیصل عبداللہ سے رپورٹ طلب کی اور اہلکاروں کو بہترین سہولیات پیش کرنے کی ہدایت کی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top