The news is by your side.

Advertisement

برگر میں اتنی مرچیں کیوں؟ گاہک کو ملازم کو تھپڑ مارنا مہنگا پڑ گیا

نیویارک: امریکا میں برگر میں مرچیں تیز ہونے پر ملازم کو تھپڑ مارنا گاہک کو مہنگا پڑ گیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق برگر میں مرچیں تیز ہونے پر امریکی شخص نے تیکھے کھانے کا غصہ ملازم پر اتار دیا، مذکورہ شخص کو مرچیں اتنی لگیں کہ ملازم کے ساتھ ناصرف بدتمیزی کی بلکہ اسے تھپڑ بھی جڑ دیا۔

پولیس نے ملزم کو شناخت کرنے کے بعد گرفتار کرکے عدالت میں پیش کیا جہاں جج نے اسے قصور وار ٹھہراتے ہوئے جرم ثابت ہونے پر جیل بھیج دیا، ملازم پر ہاتھ اٹھانے والے ملزم ایڈیسن کو نوکری سے بھی ہاتھ دھونا پڑا تھا۔

ویڈیو سے ایسا ظاہر ہوتا ہے کہ صارف دوسرے کارکن کے ان اقدامات پر ناراض ہےجو کیمرے پر نہیں دیکھا گیا تھا اس نے اس پر ڈکیتی کا الزام لگایا تھا اور دھمکی دی تھی کہ اس نے اسے زندگی بھر بند کررکھا ہے۔

چونکہ کیمرے پر ملازم نے صارف کو متنبہ کرنا شروع کیا کہ اس کے اعمال کیمرے پر ہیں اس شخص کی شناخت ایڈیسن کے نام سے ہوئی جس نے اس کےچ ہرے پر تھپڑ رسید کرتے ہوئے اسے حیرت زدہ کردیا، ویڈیو ختم ہوتے ہی وہ دروازے سے باہر نکلا۔

کچھ گھنٹوں میں ملازمین کے ساتھ ہونے والی تشدد یہ دوسری واردات تھی اس سے قبل فلوریڈا کے ایک شخص کو طویل ڈرائیو کے ذریعے لائن پر تنازع کے دوران مبینہ طور پر ایک ملازم کو گولی مار دینے کے بعد گرفتار کیا گیا تھا اور اس پر قتل کا الزام عائد کیا گیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں