The news is by your side.

Advertisement

سنسان جنگل میں عجیب الخلقت شخص کون تھا؟

آسٹریلیا میں ایک شخص کا جنگلات میں ایک عجیب الخلقت شخص سے سامنا ہوا، مذکورہ شخص کا کہنا ہے کہ وہ شخص اس کا پیچھا کر رہا تھا اور اس کی جان کے درپے تھا۔

مقامی میڈیا رپورٹ کے مطابق جان نامی یہ شخص جنگل کے درمیان سے گزرنے والے دریا میں مچھلیاں پکڑ رہا تھا، جان کا کہنا ہے کہ اچانک اس نے جھاڑیوں میں ایک قسم کی سرسراہٹ سنی۔

اس کے مطابق اس نے کشتی کے چپو روک کر وہ آواز سننا چاہی لیکن اس کے رکنے پر وہ آواز بھی رک گئی۔ جیسے ہی اس نے چپو چلانے شروع کیے وہ سرسراہٹ دوبارہ شروع ہوجاتی۔

جان کا کہنا ہے کہ وہ جو بھی تھا اس کا پیچھا کر رہا تھا، بعد ازاں اس نے جھاڑیوں میں سیاہ رنگ کا ایک ہیولہ دیکھا۔ جان نے فون نکال کر زوم کر کے اس کی تصاویر کھینچی۔

تصاویر دیکھنے پر جان کو احساس ہوا کہ اس شخص کی شکل کتے سے مشابہہ تھی جبکہ اس کے چلنے کا انداز بھی ویسا ہی تھا۔

جان کا کہنا ہے کہ اس نے سرگوشیاں بھی سنیں جس کے بعد وہ نہایت خوفزدہ ہوگیا اور بڑی مشکل سے اپنی ہمت مجتمع کر کے وہاں سے نکلنے میں کامیاب ہوا۔

اس کے مطابق اس نے اخبارات میں جنگلات میں ایک عجیب الخلقت شخص کی موجودگی کے بارے میں پڑھا تھا لیکن اسے یہ اندازہ نہیں تھا کہ اس کا اس سے سامنا بھی ہوجائے گا۔

جان کا کہنا ہے کہ وہ خوش قسمت تھا جو وہاں سے بچ کر نکل گیا لیکن ہر شخص اس کی طرح خوش قسمت نہیں ہوسکتا اور انجانے میں کسی کو کوئی نقصان بھی پہنچ سکتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں