The news is by your side.

Advertisement

وزیراعلی کےمعاون خصوصی عون چوہدری کا اضافی تنخواہ لینے سے انکار

لاہور : وزیراعظم عمران خان کی اظہار ناراضگی کے بعد وزیراعلی پنجاب کے معاون خصوصی عون چوہدری نے بڑھی ہوئی تنخواہ نہ لینے کااعلان کردیا اور کہا پہلے سے ملنے والی تنخواہ بھی شوکت خانم کے لیے وقف ہے۔

تفصیلات کے مطابق اراکین پنجاب اسمبلی کی تنخواہوں میں اضافے کے معاملے پر وزیراعظم عمران خان کی برہمی کے بعد پنجاب کی کابینہ میں سے پہلے رکن نے اضافی تنخواہ لینے سے انکار کر دیا۔

وزیراعلی کےمعاون خصوصی عون چوہدری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں بڑھی ہوئی تنخواہ نہ لینے کا اعلان کرتے ہوئے کہا تنخواہوں میں اضافے پروزیراعظم کا مؤقف سو فیصد درست ہے، پہلے سے ملنے والی تنخواہ بھی شوکت خانم کے لیےوقف ہے۔

یاد رہے وزیراعظم عمران خان نے پنجاب اسمبلی میں ارکان کی تنخواہوں میں اضافے پر ناراضگی کا اظہار کرتے ہوئے کہا تھا پنجاب اسمبلی کی جانب سے اراکین اسمبلی، وزراء خصوصاً وزیراعلیٰ کی تنخواہوں اور مراعات میں اضافے کافیصلہ سخت مایوس کن ہے، پاکستان خوشحال ہوجائےتوشاید یہ قابلِ فہم ہومگر ایسے میں جب عوام کو بنیادی سہولیات کی فراہمی کیلئے بھی وسائل دستیاب نہیں،یہ فیصلہ بالکل بلاجواز ہے۔

مزید پڑھیں : وزیراعظم اراکینِ پنجاب اسمبلی کی تنخواہوں میں اضافے پربرہم

گذشتہ روز پنجاب اسمبلی میں اراکین کی تنخواہوں میں اضافے کا بل کثرت رائے سے منظور کرلیا گیا تھا ، جس کے مطابق اراکین اسمبلی کوماہانہ ایک لاکھ 95 ہزارتنخواہ ملےگی جبکہ اراکین اسمبلی کی بنیادی تنخواہ 80 ہزارروپےکردی گئی۔

اسپیکرپنجاب اسمبلی ہر ماہ 2 لاکھ 60ہزار روپے ، ڈپٹی اسپیکر 2 لاکھ 45ہزار روپے اور وزیراعلیٰ پنجاب4 لاکھ 25 ہزار روپے تنخواہ ماہانہ لیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں