site
stats
پاکستان

عائشہ ممتاز رمضان بچت بازار کے انچارج پر برس پڑیں

لاہور: غالب مارکیٹ میں پنجاب فوڈ اتھارٹی کی ڈائریکٹر عائشہ ممتاز رمضان بچت بازار کے انچارج سے الجھ گئیں، جس سے رمضان بازار میں تماشا لگ گیا۔

غالب مارکیٹ رمضان بازار کے انچارج کا اصرار تھا کہ اس نے ملاوٹ کرنے والے کو پکڑا ہے، جس پر پنجاب فوڈ اتھارٹی کی ڈائریکٹر عائشہ ممتاز بپھر گئیں، عائشہ ممتاز اور رمضان بچت بازار کےانچار ج کے درمیان نازیبا الفاظ کا تبادلہ بھی ہوا۔

عائشہ ممتاز نےرمضان بازار کے انچارج کا گریبان پکڑنے کی کوشش بھی کی، ملاوٹ کرنے والے کو پکڑنے کا کریڈٹ لینے کے معاملے پر غالب مارکیٹ لاہورکے رمضان بازار میں تماشالگ گیا۔

واضح رہے کہ اس قبل گزشتہ ماہ پنجاب فوڈ اتھارٹی کو اطلاع ملی تھی کہ دو گاڑیوں میں بھاری مقدار میں بیمار اور لاغر جانوروں کا مضر صحت گوشت لاہور کے مختلف حصوں میں سپلائی کرنے کے لئے لایا جارہا ہے، جس پر لاہور کے داخلی راستے ای ایم ای سوسائٹی کے قریب ناکا لگا کر ایک کار اور منی ٹرک کو روکا گیا جس سے تیس من مضر صحت گوشت برآمد کیا گیا۔

پنجاب فوڈاتھارٹی نے مضر صحت گوشت ضبط کرکے دونوں ملزمان طارق اور اکبر کو تحویل میں لے لیا، جبکہ مضر صحت گوشت کے نمونے لیبارٹری بھجوادیئے گئے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top