The news is by your side.

Advertisement

اداکارہ عائزہ خان کی تصاویر وائرل

کراچی: پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کی معروف اداکارہ عائزہ خان کی نئی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئیں۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی ڈیجیٹل کے ڈرامے ’میرے پاس تم ہو‘ میں مرکزی کردار ادا کرنے والی اداکارہ عائزہ خان کے نئے فوٹو شوٹ کی تصاویر وائرل ہوگئی۔

عائزہ خان نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر کچھ تصاویر اپنے مداحوں سے شیئر کی، تصاویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ عائزہ نے کالے رنگ کا لباس زیب تن کیا ہوا ہے جس میں بہت خوبصورت دکھائی دے رہی ہیں۔

عائزہ نے تصاویر شیئر کرنے کے ساتھ کیپشن لکھا کہ ’گزشتہ رات کی تصاویر‘، عائزہ نے یہ نہیں بتایا کہ یہ تصاویر کس ایونٹ کی ہیں لیکن مداحوں کی جانب سے تصاویر کو بہت پسند کیا جارہا ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ ہفتے عائزہ خان نے شوہر دانش تیمور اور بچوں کے ساتھ اپنی 29 ویں سالگرہ منائی تھی جس کی تصاویر وائرل ہوگئی تھیں۔

حال ہی میں منعقدہ ایک پروگرام میں جب عائزہ خان سے فلموں میں کام کرنے کے بارے میں پوچھا گیا تو انہوں نے کہا ، “میں نے کبھی فلموں میں کام کرنے کے بارے میں نہیں سوچا۔”

یاد رہے کہ عائزہ خان کے مشہور ڈرامے میرے پاس تم ہو کی آخری قسط کل شب 8 بجے اے آر وائی ڈیجیٹل، اے آر وائی زیپ اور ملک بھر کے سنیما گھروں میں پیش کی جائے گی۔

عائزہ خان ڈرامہ سیریل میرے پاس تم ہو کے علاوہ اے آر وائی ڈیجیٹل کے ایک اور ڈرامے ’تھوڑا سا حق‘ میں اداکار عمران عباس کے ساتھ مرکزی کردار ادا کررہی ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں