ماڈل ایان علی نے فلم میں کام کرنے کا فیصلہ کرلیا -
The news is by your side.

Advertisement

ماڈل ایان علی نے فلم میں کام کرنے کا فیصلہ کرلیا

کراچی: منی لانڈرنگ کیس میں ملوث شہرہ آفاق ماڈل ایان علی کو فلم انڈسٹری میں لانے کیلئے کئی پروڈیوسر ز سرگرم ہوگئے، ایک سے زائد آفرز ملنے کے باوجود ایان علی نے ایک فلم میں کام کرنے کا فیصلہ کر لیا ہے۔

ذرائع نے انکشاف کیا کہ ایان علی کو عدالت میں حاضری سے مستثنیٰ قرا ر دئیے جانے کے بعد کئی ایک فلم پروڈیوسرز نے ان سے رابطے کئے ہیں کراچی سے تعلق رکھنے والے ایک فلمساز کی آفر کو قبول کرتے ہوئے ایان علی نے فلم میں کام کرنے کافیصلہ کیا ہے جس کو فی الحال اس نے خفیہ رکھنے کی استدعا کی ہے۔

Ayyan_Ali

ان کے قریبی ذرائع کا کہنا ہے کہ عدالتی کارروائیوں کی بنا پر وہ مزید ٹینشن سے بچنے کیلئے فلم کاکام خاموشی سے کرنے کی خواہش مند ہیں۔اسکے علاوہ فیشن انڈسٹری سے وابستہ کئی ایک شخصیات نے بھی ایان کو فلمی ہیروئین بنانے کیلئے آفرز دی ہیں۔

862579-AyyanPHOTOCOURTESYCATALYSTPRANDMARKETINGx-1427901535-216-640x480

انکاکہنا ہے کہ منی لانڈرنگ کی بنا پر اشتہاری اداروں نے ایان علی کو فی الحال کسی پراڈکٹ میں ماڈلنگ کیلئے سائن کرنے سے معذرت کر لی ہے جبکہ ریمپ پر واک کے لئے بھی ان سے رابطے نہیں کئے جارہے، کوئی ادارہ اپنے پراڈکٹ کی ماڈلنگ کیلئے اسکو سائن کرنے کیلئے تیار نہیں ہے، اسی بنا پر ایان علی نے بھی فلمی دنیا میں اپنی نئی شناخت بنانے کا فیصلہ کیا ہے واضح رہے کہ مذکورہ فلم کی کاغذی تیاریاں جاری ہیں۔

8

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں