The news is by your side.

Advertisement

ظالم مودی نسل کشی کرکے کشمیریوں کو ختم کرنا چاہ رہا ہے، سردار مسعود خان

اسلام آباد : آزاد کشمیر کے صدر سردار مسعود خان نے کہا ہے کہ ظالم مودی نسل کشی کرکے کشمیریوں کو ختم کرنا چاہ رہا ہے، نسل کشی روکنا عالمی برادری کے لئے بڑا چیلنج ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اسلام آباد میں ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا، سردار مسعود خان نے کہا ہے کہ اس وقت مقبوضہ وادی میں قیامت صغریٰ نہیں قیامت کبریٰ بپا ہے۔

نریندر مودی مقبوضہ کشمیر کے عوام سے ان کی شناخت چھیننے کے درپے ہے، مقبوضہ کشمیر کے حوالے سے ہونے والی تقریب میں اظہار خیال کرتے ہوئے سردار مسعود احمد خان نے کہا کہ یہ مت کہیے کہ مسئلہ کشمیر فیصلہ کن مرحلے میں داخل ہو چکا بلکہ کشمیر پر ایک نئی قیامت ٹوٹی ہے۔

مودی کے عزائم بہت خطرناک ہیں،وہ مقبوضہ کشمیر کے عوام سے شناخت چھیننے کے درپے ہے، عالمی برادری کے سامنے دوچیلنجز ہیں، پہلا یہ کہ کشمیر میں نسل کشی کو کیسے روکا جائے ؟ظالم محاصرہ کرکے کشمیریوں کو ماررہا ہے دوسرا چیلنج یہ ہے کہ مقبوضہ کشمیر کو نو آبادی بننے سے کیسے بچایا جائے؟

انہوں نے مزید کہا کہ نو لاکھ فوجیوں نے مقبوضہ کشمیر پر حملہ کیا ہے ،مسلح افواج نے غیر مسلح لوگوں پر حملہ کیا ہے، فیصلہ ہونا تو ابھی باقی ہے،کشمیریوں کی جدوجہد کے ایک نئے باب کا اظہار ہوا۔

مقبوضہ وادی میں کربلا بپاہے،لوگ بھوکے اور پیاسے اپنے گھروں میں قید ہیں،ان کے پاس ادویات نہیں ہیں،رسد کا کوئی سامان نہیں ہے۔

ظالم قابض ہندوستانی فوجیوں نے 10ہزار کشمیریوں کو قید کردیا ہے، ان میں عورتیں اور بچے بھی شامل ہیں، یہ قیامت صغریٰ نہیں قیامت کبریٰ ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں