The news is by your side.

Advertisement

‘نئے امریکی صدر عافیہ صدیقی کی رہائی ممکن بنائیں گے’

اسلام آباد : مشیر پارلیمانی امور بابر اعوان نے فوزیہ صدیقی سے ملاقات میں کہا کہ حکومت عافیہ صدیقی کی واپسی کیلئےسنجیدہ اقدامات کررہی ہے، نئے امریکی صدر سے امید ہے وہ عافیہ صدیقی کی رہائی ممکن بنائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق مشیر پارلیمانی امور بابر اعوان سےعافیہ صدیقی کی بہن فوزیہ صدیقی کی ملاقات ہوئی ، ملاقات میں عافیہ صدیقی سےمتعلق اب تک کی پیشرفت پرگفتگو کی گئی۔

مشیر پارلیمانی امور بابر اعوان نے کہا کہ حکومت مختلف ممالک میں قیدپاکستانیوں کی واپسی کیلئےکوشاں ہے، وزیراعظم کی ذاتی کوششوں سے5ہزارپاکستانی قیدی واپس لائےگئے ہیں۔

بابراعوان کا کہنا تھاکہ حکومت عافیہ صدیقی کی واپسی کیلئےسنجیدہ اقدامات کررہی ہے،ایوان بالامیں وزارت خارجہ نےعافیہ کےلیےکوششوں کاجائزہ رکھا، انسانی ہمدردی اور خاتون ہونے کے ناطے یہ جائزہ رکھا گیا تھا۔

انھوں نے مزید کہا کہ نئے امریکی صدر سے امید ہے وہ عافیہ صدیقی کی رہائی ممکن بنائیں گے، بیرون ملک پاکستانیوں کےمسائل کاحل پی ٹی آئی حکومت کی ترجیح ہے۔

فوزیہ صدیقی نے عافیہ صدیقی کی رہائی کیلئے وزیراعظم اوربابراعوان کی کوشش پر اطمینان کااظہار کیا۔

یاد رہے مشیر برائے پارلیمانی امور ڈاکٹر بابر اعوان کا کہنا تھا کہ ڈاکٹر عافیہ نے پچھلے مہینے رحم کی پٹیشن پر دستخط کیے ہیں، جیل انتظامیہ کے ذریعے پٹیشن امریکی صدر کو بھیجی جائے گی۔

انھوں نے کہا تھا کہ ہمارے اختیار میں ہو تو ایک ہفتے میں عافیہ صدیقی کو واپس لے آئیں، عافیہ کی رہائی کے لیے ہر قانونی راستہ اختیار کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں