15.3 C
Ashburn
اتوار, مئی 19, 2024
اشتہار

بابر اعظم نے ویرات کوہلی کا ریکارڈ برابر کردیا

اشتہار

حیرت انگیز

پاکستان کرکٹ ٹیم کی کپتان و بیٹر بابر اعظم نے آئرلینڈ کیخلاف کھیلتے ہوئے بھارتی کھلاڑی ویرات کوہلی کا ریکارڈ بھی برابر کر دیا۔

قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان بابر اعظم نے انٹرنیشنل ٹی ٹوئنٹی میچز میں سب سے زیادہ نصف سنچری اسکور کرکے ویرات کوہلی کا ریکارڈ بھی برابر کر دیا۔

بابر اعظم یہ ریکارڈ آئرلینڈ کے خلاف کھیلتے ہوئے بنایا، ڈبلن میں کھیلے گئے پہلے ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل میں کپتان نے 57 رنز کی اننگز کھیلی جس کے ساتھ پاکستانی کپتان نے بھارت کے ویرات کوہلی کا ریکارڈ برابر کردیا اور وہ ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنلز میں سب سے زیادہ ففٹی پلس اسکور میں کوہلی کے برابر آگئے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ICC (@icc)

- Advertisement -

 بھارتی کھلاڑی ویرات کوہلی نے 109 ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل اننگز میں 38 ففٹی پلس اسکور کیے جبکہ بابر اعظم نے 108ویں اننگ میں 38 واں ففٹی پلس اسکور بنایا۔

 ویرات کوہلی نے 38 نصف سنچری میں سے صرف ایک ففٹی کو سنچری میں تبدیل کیا جبکہ بابر اعظم تین مرتبہ اپنی نصف سنچری کو سنچری میں تبدیل کرچکے ہیں۔

اس اسکور کے ساتھ مجموعی ٹی ٹوئنٹیز میں بھی بابر اعظم نے ففٹی پلس اسکور کی سنچری بھی مکمل کی۔ بابر اعظم ٹی ٹوئنٹی میں 100 مرتبہ ففٹی پلس اسکور کرنے والے چوتھے کھلاڑی ہیں۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں