ہفتہ, مئی 25, 2024
اشتہار

پشاور زلمی آج بابر اعظم کے بغیر میدان میں اتری ہے

اشتہار

حیرت انگیز

ایچ بی ایل پاکستان سپر لیگ 8 میں پشاور زلمی پہلے مرحلے کا آخری میچ ریگولر کپتان بابر اعظم کے بغیر کھیلنے کے لیے میدان میں اتری ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق ایچ بی ایل پاکستان سپر لیگ 8 کے سنسنی خیز اور اعصاب شکن دلچسپ میچوں سے بھرپور پہلے مرحلہ آج اختتام پذیر ہو رہا ہے۔ آج دو میچز کھیلے جائیں گے۔ پنڈی اسٹیڈیم میں اسلام آباد یونائیٹڈ نے پشاور زلمی کے خلاف ٹاس جیت لیا ہے اور اپنے بولرز کو پہلے آزمانے کا فیصلہ کیا ہے۔

تاہم پشاور زلمی اس میچ میں اپنے مستقل کپتان بابر اعظم کے بغیر میدان میں اتری ہے۔ وہ طبیعت ناساز ہونے کے باعث آج کا میچ نہیں کھیل رہے ہیں ان کی جگہ ٹوم کیڈمور ٹیم قیادت کر رہے ہیں۔

- Advertisement -

آج کے میچ کے لیے زلمی کی ٹیم میں ریکارڈ 6 تبدیلیاں کی گئی ہیں۔ پشاور کی پلیئنگ الیون میں میں راجا پکسے، جیمی نیشم، عامر جمال، سلمان ارشاد، خرم ارشاد اور سفیان مقیم کو شامل کیا گیا ہے۔

اسلام آباد یونائیٹڈ میں دو تبدیلیاں کی گئی ہیں۔ اعظم خان اور مدثر خان کی جگہ حسن نواز اور صہیب مقصود کو ٹیم میں شامل کیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ اسلام آباد یونائیٹڈ ٹاس جیت کر پہلے فیلڈنگ کر رہی ہے۔

یاد رہے کہ پشاور زلمی گزشتہ دو میچز بڑے اسکور کرنے کے باوجود جیتنے میں ناکام رہی۔ زلمی کی ٹیم کوئٹہ گلیڈیئٹر کے خلاف 240 اور ملتان سلطانز کے خلاف 242 رنز کا دفاع کرنے میں ناکام رہی تھی۔

Comments

اہم ترین

ریحان خان
ریحان خان
ریحان خان کو کوچہٌ صحافت میں 25 سال ہوچکے ہیں اور ا ن دنوں اے آر وائی نیوز سے وابستہ ہیں۔ملکی سیاست، معاشرتی مسائل اور اسپورٹس پر اظہار خیال کرتے ہیں۔ قارئین اپنی رائے اور تجاویز کے لیے ای میل [email protected] پر بھی رابطہ کر سکتے ہیں۔

مزید خبریں