The news is by your side.

Advertisement

ہاتھی انسان سے لڑ پڑا۔۔۔ مگر کیوں؟ وائرل ویڈیو

بچے انسان کے ہوں یا جانور کے، شرارتیں کرنا ان کی جبلت میں شامل ہوتا ہے، ان کی معصوم شرارتوں کو دیکھ کر ہی ہم محظوظ ہوتے ہیں۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ایک ایسی ہی ویڈیو وائرل ہورہی ہے کہ جس میں ایک ہاتھی کے بچے کی معصومانہ شرارت کے منظر کو قید کرلیا گیا۔

عام طور پر دیکھا گیا ہے کہ ہاتھی انتہائی ذہین مخلوق ہیں اور وہ انسانوں کے ساتھ غیرمعمولی طور پر دوستانہ رویہ بھی رکھتے ہیں، خاص طور پر ان کی دیکھ بھال کرنے والے مہاوت سے ان کو خاص انسیت ہوتی ہے۔

سوشل میڈیا یر وائرل ہونے والی میں اس ویڈیو میں ایک ہاتھی کے بچے اور اس کے رکھوالے کے درمیان ہونے والی دلچسپ صورتحال کی منظر کشی کی گئی ہے جسے دیکھ کر آپ مسکرائے بغیر نہیں رہ سکیں گے۔

یہ ویڈیو بھارتی جنگلات کے افسر ڈاکٹر سمرت گوڈا کے ٹویٹر اکاؤنٹ سے شیئر کی گئی ہے جو مائیکرو بلاگنگ ویب سائٹ پر جانوروں کی دل دہلا دینے والی ویڈیوز شیئر کرنے کے لیے مشہور ہیں۔

اس ویڈیو کا کیپشن بھی بہت دلچسپ ہے کہ "یہ میرا بستر ہے یہاں سے اٹھو” ویڈیو کلپ کا آغاز ہاتھی کے بچے کے ساتھ ہوتا ہے جو اپنی بھاری جسامت کے باوجود لکڑی کی باڑ کو عبور کرنے کے لیے جدوجہد کر رہا ہے جس کیلئے وہ تھوڑی سی جدوجہد کے بعد کامیاب ہوجاتا ہے۔

elephant

باڑ سے نکلنے کے بعد وہ سیدھا اس مقام پر جاتا ہے جہاں چڑیا گھر کا چوکیدار ایک گدے پر لیٹا سو رہا ہوتا ہے، ہاتھی کا بچہ اس کو جگانے کی ہر ممکن کوشش کرتا ہے۔

لیکن چوکیدار بظاہر سونے کی ایکٹنگ کرتے ہوئے لاتعلقی کا مظاہرہ کرتا ہے جس پر بچہ ناراضگی کا اظہار کرتے ہوئے اپنا منہ جھاڑیوں میں دبا لیتا ہے۔

چوکیدار اسے اپنے گدے پر ساتھ لٹانے کیلئے جگہ دینے کی کوشش بھی کرتا ہے لیکن وہ نہیں مانتا۔ تاہم کچھ دیر بعد وہ اپنے اس دوست کے ساتھ فوم کے گدے پر لیٹ جاتا ہے۔

mattress

ہاتھی کے بچے اور مہاوت کے درمیان ہونے والی نوک جھونک کی دلچسپ ویڈیو کو مائیکرو بلاگنگ ویب سائٹ پر 1.82 لاکھ سے زیادہ ویوز 12,500لائکس اور 2,800 سے زیادہ ری ٹویٹس ملے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں