The news is by your side.

Advertisement

نیوزی لینڈ: کرونا پابندیوں کے خلاف مظاہرین کو منتشر کرنے کے لیے پولیس نے مشہور گانا لگا دیا

ویلنگٹن: نیوزی لینڈ میں کرونا پابندیوں کے خلاف نکلنے والے مظاہرین کو منتشر کرنے کے لیے پولیس نے مشہور گانا لگا دیا۔

تفصیلات کے مطابق کینیڈا کے بعد اب نیوزی لینڈ میں بھی کرونا پابندیوں کے خلاف احتجاج جاری ہے، دارالحکومت ویلنگٹن میں کرونا پابندیوں کے خلاف احتجاج دوسرے ہفتے میں داخل ہو گیا۔

سراپا احتجاج مظاہرین کو منتشر کرنے کے لیے پولیس نے بچوں کا مشہور گانا بے بے شارک لگا دیا، مظاہرین نے بھی جیسے ہی بچوں کے گانے کی دھن سنی، ایکشن کے ساتھ گانا شروع کر دیا، اور بچوں کی اینی مینٹید فلم فروزن کا گانا بھی گایا۔

دل چسپ بات یہ ہے کہ بے بے شارک ڈو ڈو ڈو 7 ارب ویوز کے ساتھ دنیا کا سب سے ڈراؤنا گانا سمجھا جاتا ہے، تاہم یہی گانا ہی دنیا کا سب سے پسندیدہ بھی ہے۔

اتوار کو جب پولیس مظاہرین کو منتشر کرنے میں ناکام رہے تو وہ ایک ایسے گانے کی طرف متوجہ ہوئے جو دنیا بھر کے والدین کے دلوں میں خوف پیدا کر دیتا ہے، تاہم ایسا لگتا ہے کہ پولیس کا یہ حربہ بھی ناکام رہا، کیوں کہ جیسے ہی بے بے شارک گانا لگایا گیا، مظاہرین اس پر پرفارم کرنے لگے۔

پیر تک مظاہرین کو منتشر نہیں کیا جا سکا تھا، سینکڑوں اب بھی پارلیمنٹ کے باہر موجود ہیں۔ واضح رہے کہ نیوزی لینڈ کی حکومت نے کرونا وبا پر قابو پانے کے لیے عوام پر سخت ترین پابندیاں عائد کر رکھی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں