ڈبلیو ڈبلیو ای بیک لیش، کیون اونز، اے جے اسٹائلز سے خوفزدہ؟ kevin owens
The news is by your side.

Advertisement

ڈبلیو ڈبلیو ای بیک لیش ایونٹ کون جیتے گا؟ فیصلہ آج ہوگا

برمنگھم: ڈبلیو ڈبلیو ای سپر اسٹار براؤن اسٹرومین کہنی میں فریکچر کی وجہ سے 6 ماہ کے لیے رنگ سے دور ہوگئے، دیو قامت ریسلر 21 مئی سے شروع ہونے والے بیک لیش ایونٹ میں شرکت نہیں کرسکیں گے۔ یونائیٹڈ اسٹیٹ چیمپئن شپ کے لیے اے جے اسٹائلز اور کیون اونز مدمقابل آئیں گے۔

تفصیلات کے مطابق اے جے اسٹائلز نے یونائیٹڈ اسٹیٹ چیمئن شپ میں اونز سے مقابلے سے قبل نمبر ون کنٹینڈر مقابلے میں کرس جیریکو کو زیر کیا تھا۔ ڈبلیو ڈبلیو ای چیمپئن شپ ٹائٹل کے لئے رینڈی اورٹن اور جندر مہل میں مقابلہ ہونا ہے۔

 ڈبلیو ڈبلیو ای سپر اسٹار براؤن اسٹرومین کہنی میں فریکچر کی وجہ سے بیک لیش میں شرکت نہیں کرسکیں گے، ڈبلیو ڈبلیو انتظامیہ نے اسٹرومین کی بیک لیش میں عدم شرکت کی تصدیق کردی۔

21 مئی سے شروع ہونے والے ڈبلیو ڈبلیو ای بیک لیش ایونٹ میں اسٹرومین کو رومن رینز کے مدمقابل آنا تھا، اب دیکھنا یہ ہے کہ رینز کا مقابلہ کس ریسلر سے ہوتا ہے؟


یہ پڑھیں: رومن رینز زخمی‘ کئے ہفتے تک رنگ میں نہیں اتر سکیں گے


 قوی امکان ہے کہ ڈبلیو ڈبلیو انتظامیہ دیو قامت ریسلر کی عدم موجودگی کے سبب سابق ڈبلیو ڈبلیو ای چیمپئن کرٹ اینگل کو بیک لیش ایونٹ میں سرپرائز انٹری کے طور پر متعاف کرادے۔

WWE POST 2

واضح رہے کہ رومین رینز نے گزشتہ ہفتے براؤن اسٹرومین پر اس وقت حملہ کیا تھا جب وہ مخالف ریسلر سے رنگ میں لڑرہے تھے، رینز نے اسٹرومین پر سپر مین پنچ کی بھرمار کے ساتھ ساتھ کرسی کئی بار ان کی کہنی پر دے ماری تھی۔

بیک لیش ایونٹ میں رینڈی اورٹن اور جندر مہل میں کانٹے دار مقابلہ متوقع ہے جبکہ کیون اونز اور اے جے اسٹائلز یونائیٹڈ اسٹیٹ چیمپئن شپ کے لئے رنگ میں اتریں گے، یاد رہے کہ اے جے اسٹائلز نے نمبر ون کنٹینڈر کا میچ جیتا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں