spot_img

تازہ ترین

ملک کے 14ویں صدر کا انتخاب کب ہوگا؟ تاریخ کا اعلان ہوگیا

اسلام آباد : ملک میں نئے صدر مملکت کا...

سندھ اسمبلی کے نو منتخب ارکان نے حلف اٹھالیا

کراچی : سندھ اسمبلی کے 148 نو منتخب ارکان...

مسلم لیگ ن 108 ارکان کے ساتھ قومی اسمبلی کی بڑی جماعت بن گئی

اسلام آباد : مسلم لیگ ن108 ارکان کے ساتھ...

سندھ اسمبلی کے نو منتخب ارکان آج حلف اٹھائیں گے

کراچی : سندھ اسمبلی کے نو منتخب ارکان آج...

بلاول بھٹو نے وزیر اعلیٰ، اسپیکر و ڈپٹی اسپیکر سندھ اسمبلی کے امیدواروں کا اعلان کر دیا

کراچی: چیئرمین پاکستان پیپلز پارٹی بلاول بھٹو زرداری نے...

بہاولپور اسلامیہ یونیورسٹی ڈرگ اسکینڈل کی تحقیقات میں تہلکہ خیز انکشافات

بہاولپور: اسلامیہ یونیورسٹی اسکینڈل کی تحقیقات میں تہلکہ خیز انکشافات ہوئے ہیں، نگراں وزیر اعلیٰ پنجاب محسن نقوی کو ارسال فرانزک رپورٹ اے آر وائی نیوز نے حاصل کر لی۔

رپورٹ کے مطابق اسلامیہ یونیورسٹی بہاولپور میں آوے کا آوا ہی بگڑا ہوا نکلا ہے، یونیورسٹی کی حدود کے اندر اور باہر اخلاق باختہ محفلیں سجائے جانے کا انکشاف ہوا ہے، جن میں اساتذہ سمیت متعدد شعبہ جات کے سربراہان بھی ملوث ہیں۔

جامعہ کے اندر اور باہر فارم ہاؤسز پر کئی محفلیں سجانے اور طالبات کو مبینہ طور پر نشے کی لت لگا کر جنسی استحصال کیے جانے کا بھی انکشاف ہوا ہے، رپورٹ میں جامعہ کے کریمنل ریکارڈ یافتہ 11 طلبہ کا منشیات فروشی میں ملوث ہونے کا ذکر ہے۔

اسلامیہ یورنیوسٹی کی لیگل ٹیم نے ہائیکورٹ اور آئی جی پنجاب سے رجوع کر لیا ہے، اور گرفتار دونوں افسران کی جوائنٹ تحقیقاتی ٹیم اور جوڈیشل انکوائری کا مطالبہ کیا۔ وائس چانسلر جامعہ نے آئی جی کو خط لکھ کر درج کیسز جھوٹ قرار دیے، ان کی جانب سے کہا گیا کہ افسران کو بوگس کیسز میں پھنسا کر جامعہ کی ساکھ کو مجروح کیا جا رہا ہے، منشیات اور جنسی ہراسانی کا پروپیگنڈا کرنے والے والدین کی حوصلہ شکنی کی جا رہی ہے۔

واضح رہے کہ اسلامیہ یونیورسٹی بہاولپور ڈرگ اسکینڈل میں اب تک یونیورسٹی کے 2 افسران سمیت 3 ملازمین گرفتار ہیں، گرفتار افراد سے آئس نشہ برآمد ہوا تھا، ان کے موبائل فون سے نازیبا ویڈیوز بھی ملیں۔

Comments

- Advertisement -