The news is by your side.

Advertisement

باخبرسویرا – سحرکی آگئی خبر

اے آروائی نیوز ہمیشہ سے اپنے ناظرین کو منفرد اورمعیاری پروگرامز دکھانے کی روایت برقرار رکھے ہوئے ہے اور اسی لیے اب ہم اپنے ناظرین کے لیے لارہے ہیں ایک ایسا مارننگ شو، جو آ پ کی صبح کو یکسربدل کررکھ دے گا

جی ہاں ! اے آروائی نیوز کے ناظرین دیکھیں گے 4 مارچ سے ایک نیامارننگ شو جس کا نام ہے ’ باخبر سویرا‘ اور اس کی میزبانی مشہور و معروف آرٹسٹ شفاعت علی اور خوبرو مدیحہ نقوی کررہے ہیں۔ دونوں ہی اپنی مثال آپ ہیں اورشوشروع ہونے سے پہلے ہی اس مارننگ شو کی اس نئی جوڑی کو عوام میں بے پناہ پسند کیا جارہا ہے۔

انتہائی منفرد فارمیٹ میں تیارکردہ یہ مارننگ شو ’ باخبرسویرا‘ نہ صرف یہ کہ آپ کو دنیا بھر کے حالاتِ حاضرہ سے باخبر رکھے گا ،بلکہ اس میں پیش کی جانے والی ورائیٹیز ہمارے ناظرین کے لیے ایک نیا تجربہ ثابت ہوں گی۔

یہ شو 4 مارچ سے پیر تاجمعہ، صبح 9:30 بجے اے آروائی نیوز کے ناظرین کے لیے پیش کیا جائے گا، انٹرنیٹ کے ناظرین اسے ہمارے یوٹیوب چینل پر بھی دیکھ سکیں گے۔

باخبر سویرا کے ساؤنڈ ٹریک نے ریلیز ہوتے ہی ناظرین میں ہلچل مچادی تھی ۔ اس کی مدھر اور رواں دھن، دلنشیں شاعری، شہر کے خوبصورت مناظر اور ان میں شفاعت اور مدیحہ اپنے مخصوص انداز کے ساتھ نظر آرہے ہیں۔ ناظرین کی جانب سے اس ساؤنڈ ٹریک کو بھرپور پذیرائی دی جارہی ہے۔

شو میں نہ صرف یہ کہ مختلف شعبہ جات سے وابستہ ماہرین عوام کی معلومات میں اضافہ کرنے کے لیے موجود رہیں گے کئی معروف اداکار اور گلوکار آپ کو اپنے آنے والے ڈراموں، فلموں اور گانوں کے بارے میں گفتگو کرتے نظر آئیں گے۔

روایات اور معیار کو پیش نظر رکھتے ہوئے ’ باخبرسویرا‘ ہمارے ملک کے ہر گھرانے کے لیے ایک مکمل پیکیج ثابت ہوگا ، جس میں گھر کے ہر فرد کی دلچسپی کے لیے مواد شامل ہوگا، یعنی اب گھروں میں ٹی وی ریموٹ پر لڑائی نہیں ہوا کرے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں