The news is by your side.

Advertisement

بختاوربھٹو اپنی ڈھولکی پر بینظیر بھٹو کے نکاح کا جوڑا پہنیں گی

کراچی : بختاوربھٹوزرداری ڈھولکی کے خاص موقع پر اپنی والدہ کے نکاح کا جوڑا پہننیں گی جبکہ نکاح کی تقریب میں سبز اور گلابی رنگ کا روایتی لباس زیب تن کریں گی۔

تفصیلات کے مطابق سابق صدر آصف علی زرداری کی بیٹی بختاوربھٹوزرداری نے ڈھولکی کے خاص موقع پر اپنی والدہ شہید بینظیر بھٹو کے نکاح کا جوڑا پہنے کا فیصلہ کیا۔

بختاور نے اسی فیشن ڈیزائنر کا انتخاب جس نے محترمہ بے نظیر بھٹو کی شادی کا لباس تیار کیا تھا۔

فیشن برانڈ نے بھی انسٹاگرام پر ایک فوٹو کولاج شیئر کیا ، جس میں ایک تصویر شہید محترمہ بے نظیر بھٹو کے نکاح کے دن کی ہے، جبکہ دوسری تصویر اُس خوبصورت عروسی لباس کی ہے جو بختاور بھٹو اپنی ڈھولکی میں زیب تن کریں گی۔

دوسری جانب بختاور بھٹو اپنی نکاح کی تقریب میں سبز اور گلابی رنگ کا روایتی لباس پہنیں گی۔

خیال رہےمحترمہ بینظیر بھٹو شہید اور سابق صدر آصف علی زرداری کی بیٹی بختاور بھٹو زرداری کی منگنی کی تقریب کی تیاریاں جاری ہے، بختاور بھٹو زرداری کی منگنی کی تقریب کل کرا چی میں ہوگی ، تقریب میں آصفہ ،بختاوربھٹو کی سہیلیاں اور خاندان کے قریبی افرادشریک ہوں گے تاہم بلاول بھٹو ہمشیرہ کی منگنی تقریب میں شرکت کا امکان نہیں۔

ذرائع بلاول ہاوس کے مطابق بختاور بھٹو نے منگنی کی تقریب کے لئے خصوصی لباس ڈیزائن کرایاہے جبکہ منگنی کے لئے یونس چوہدری اور محمود چوہدری فیملی کراچی پہنچ گئی ہے، محمود چوہدری فیملی کے 13سے زائد افراد کراچی پہنچے ہیں ۔

Comments

یہ بھی پڑھیں