The news is by your side.

Advertisement

ڈونلڈ ٹرمپ شام میں قیام امن کےلیے کردار اداکریں‘باناالعابد

انقرہ : شامی شہرحلب میں باغیوں کے زیرانتظام مشرقی حصے میں رہنے والی7 سالہ لڑکی بانا العابد نےامریکی صدر سے اپیل کی ہےکہ وہ شام میں قیام امن کے لیے اپناکرداراداکریں۔

تفصیلات کےمطابق سات سالہ شامی لڑکی نےامریکی صدر ڈونلڈٹرمپ کو خط لکھاہےجس میں بانا العابد نے اپیل کی ہےکہ وہ جنگ سے تباہ حال ملک شام کی مدد کرنے کےلیے آگے آئیں اور شام میں امن کی بحالی کے لیے کردار اداکریں۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر بانا نے امریکی صدر کو مخاطب کرتے ہوئے کہا ہےکہ اگر آپ شام کے بچوں کے لیے کچھ کرسکتے ہیں،اگر ہاں تو میں آپ کی اچھی دوست ہوں گی۔

شامی لڑکی بانا نےامریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ سے کہاہےکہ تارکین وطن کی امریکہ میں پابندی اچھی بات نہیں ہے،اگر یہ اچھا ہے تو میرے پاس آپ کےلیےآئیڈیا ہےکہ آپ دوسرے ممالک کو پرامن بنائیں۔

خیال رہےکہ گزشتہ رات بانا نے ٹویٹ کرتے ہوئے ڈونڈ ٹرمپ کو کہاکہ اگرآپ کا بچہ سڑک کے درمیان اپنے والدین کے بغیر بیٹھاہو۔

مزید پڑھیں: سات سالہ شامی لڑکی کی ترک صدر سے ملاقات

یاد رہےکہ باناگزشتہ ماہ اپنے اہل خانہ کے ہمراہ شام سےہجرت کرکےترکی آگئی تھی،جہاں صدارتی محل میں رجب طیب اردگان نے شامی لڑکی اور ان کے خاندان سے ملاقات کی تھی اور کہاتھاکہ مجھے ان کی مہمان نوازی کرکے بڑی خوشی ہوئی۔

واضح رہےکہ امریکی صدر کو اپنے لکھے گئے خط میں بانا کا کہنا تھا کہ شام میں لاکھوں بچیاں تعلیم سے دوراور خطرناک حالات میں زندگی گزار رہی ہیں ،ٹرمپ کو انسانیت کے ناطے تباہ حال ملک اور وہاں کے بچوں کی مدد کرنی چاہیے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں