The news is by your side.

Advertisement

بنگلہ دیش: طیارے کو ہائی جیک کرنے کی کوشش ناکام، ہائی جیکر ہلاک

چٹاگانگ: بنگلہ دیش سے دبئی جانے والے طیارے کو ہائی جیک کرنے کی کوشش سیکیورٹی فورسز نے ناکام بنادی، ہائی جیکر کو ہلاک کردیا گیا۔

خلیج ٹائمز کی رپورٹ کے مطابق بنگلہ دیش کے دارالحکومت ڈھاکا سے اُڑان بھرنے والی پرواز بی جی 147 کو ہائی جیکنگ کی کوشش پر ہنگامی طور پر چٹاگانگ لینڈ کیا گیا۔

چٹاگانگ ایئرپورٹ پر ہنگامی لینڈنگ کے بعد تمام 142 مسافروں کو باحفاظت نکال لیا گیا جبکہ سیکیورٹی فورسز کی کامیاب کارروائی کے بعد ہائی جیکر کو ہلاک کردیا گیا۔

بنگلہ دیشی فوج کے مطابق ہائی جیکر نے ہتھیار ڈالنے کے بجائے فائرنگ شروع کردی جس پر جوابی کارروائی میں وہ مارا گیا، ہائی جیکر کی شناخت مہدی کے نام سے ہوئی ہے۔

بنگلہ دیش سول ایوی ایشن اتھارٹی کے سربراہ نعیم حسین نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے بتایا کہ پرواز میں 142 مسافر سوار تھے، تمام افراد خیریت سے ہیں، ملزم کا ذہنی توازن درست نہیں تھا۔

مزید پڑھیں: متحدہ عرب امارات کا طیارہ ہائی جیک، خبریں من گھڑت نکلیں

انہوں نے کہا کہ ملزم نے پائلٹ کے سر پر پستول تان لی اور کہا کہ اس کا اپنی بیوی کے ساتھ کچھ تنازع ہے جس کے لیے وہ بنگلہ دیشی وزیراعظم شیخ حسینہ واجد سے بات کرنا چاہتا ہے۔

سول ایوی ایشن سیکریٹری محب الحق کے مطابق کیبن کریو ممبر کی جانب سے بروقت الارم بجائے گئے جس پر حکام نے بروقت کارروائی کی۔

پولیس کے مطابق یہ جہاز ہائی جیکنگ کا واقعہ نہیں ہے ملزم نے بنگلہ دیشی وزیراعظم سے بات چیت کرنے کے لیے یہ ڈرامہ رچایا ہے۔

واضح رہے کہ اس سے قبل متحدہ عرب امارات کے فضائی کمپنی کے طیارے کے اغوا ہونے کی اطلاعات من گھڑت اور بے بنیاد نکلی تھیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں