spot_img

تازہ ترین

ایاز صادق قومی اسمبلی کے اسپیکر منتخب

مسلم لیگ ن کے سردار ایاز صدیق قومی اسمبلی...

کمالیہ: بارش میں گھر کی چھت گر گئی، ماں باپ اور بیٹا جاں بحق

کمالیہ کے علاقے فاضل دیوان میں مسلسل اور تیز...

حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں اضافہ کردیا

نگراں حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں 4 روپے...

پاک ایران گیس پائپ لائن منصوبے پر امریکا نے صاف انکار کر دیا

پاکستان ایران گیس پائپ لائن منصوبے پر امریکا نے...

بنگلہ دیش اگلے ماہ سری لنکن کرکٹ ٹیم کی میزبانی کرنے کے لیے تیار

بنگلہ دیش اگلے ماہ ٹیسٹ میچز، ون ڈے انٹرنیشنلز اور ٹی ٹوئنٹی سیریز کے لیے سری لنکا کی میزبانی کرے گا۔

تفصیلات کے مطابق بنگلہ دیش مارچ میں ورلڈ ٹیسٹ چیمپئن شپ میں شامل دو میچز کی سیریز کے لیے سری لنکا کی میزبانی کرے گا۔ سلہٹ انٹرنیشنل کرکٹ اسٹیڈیم اور ظہور احمد چوہدری اسٹیڈیم چٹاگرام کو ان میچز کے وینیو کے طور پر منتخب کیا گیا ہے۔

یہ پہلا موقع ہوگا جب ڈھاکہ کے شیر بنگلہ اسٹیڈیم میں سیریز کا کوئی میچ نہیں رکھا گیا۔ آسٹریلیا کی خواتین کے دورہ بنگلہ دیش کے دوران اس اسٹیڈیم میں میچز رکھے جائیں گے جو کہ مارچ کے آخر میں ہوگا۔

دو میچوں کی ٹیسٹ سیریز سے قبل دونوں ٹیموں کے درمیان تین میچوں کی ٹی ٹوئنٹی سیریز ہوگی جبکہ اس کے بعد ون ڈے بھی کھیلے جائیں گے۔

سلہٹ بالترتیب 4،6 اور 9 مارچ کو ٹی ٹوئنٹی میچوں کی میزبانی کرے گا جبکہ ون ڈے 13،15 اور 18 مارچ کو چٹاگرام میں کھیلے جائیں گے۔

ون ڈے سیریز کے اختتام پر پہلا ٹیسٹ 22 مارچ سے شروع ہوگا جبکہ دوسرا میچ 30 مارچ کو شروع ہوگا، جس کے بعد بنگلہ دیش اور سری لنکا کے کھلاڑیوں انڈین پریمیئر لیگ میں شرکت کریں گے۔

خیال رہے کہ سری لنکا واحد ٹیسٹ میچ کے لیے افغانستان کی میزبانی کےلیے تیار ہے۔ بعدازاں دونوں ٹیمیں تین میچوں کی ون ڈے سیریز کے بعد ٹی ٹوئنٹی سیریز میں مدمقابل آئیں گی۔

Comments

- Advertisement -